Silver C6-01 , Detaylar İçerde

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Texedo

Üye
    Konu Sahibi
Silver C6-01 , Detaylar İçerde
merhaba arkadaşlar , kullanmış olduğum telefonu satmak veya takas etmek istiyorum
Telefonu satma amacım , telefondan sıkılmış olmam , takas etmek istediğim telefon E6-00 veyatta kafa kafa android işlemci bi telefon .
Telefona istediğim fiyat : 450 Türk Lirası 'dır , pazarlık sünnettir.
Telefon / 6 Nisan 2012 Tarihinde Türkcell'den alınmıştır.
Telefonunu / 6 Nisan 2014 E kadar garantisi bulunmaktadır .

Telefonla Birlikte :
Orjinal Nokia Kulaklık
Orjinal Nokia Şarj Cihazı
Orjinal Usb Kablosu


- - - Eklendi - - -



- - - Eklendi - - -

http://f1301.hizliresim.com/15/y/jjqxs.jpg

- - - Eklendi - - -

http://f1301.hizliresim.com/15/y/jjqxr.jpg
 

fk555897

Üye
Bence o fiyata Android işletim sistemli bir telefon alırsan memnun kalmazsın. En azında 800-900 TL'lik birşey alman gerekir. O da ikinci el fiyatı. Örnek olarak: Samsung Galaxy S3, HTC One X falan.

 
Satamazsın bu fiyata artık Symbian çağı değil bundan daha temizleri 350-390 arası
 

Texedo

Üye
    Konu Sahibi
Hayırlısı , satabilirsem üstüne tl koyup s2 almayı düşünüyorum
 

Texedo

Üye
    Konu Sahibi
Konu günceldir , Sony Xperia Neo V ile takas olabilir , üstüne tl verebilirim
 

Texedo

Üye
    Konu Sahibi
Konu güncel
 

Texedo

Üye
    Konu Sahibi
Konu güncel

- - - Eklendi - - -

Konu güncel

- - - Eklendi - - -

Güncel

- - - Eklendi - - -

Güncellll
 

Texedo

Üye
    Konu Sahibi
Güncelllllllllll
 

Texedo

Üye
    Konu Sahibi
güncell konu - fiyat 350 tl
 

Texedo

Üye
    Konu Sahibi
güncel

- - - Eklendi - - -

İnşallah satabiliriz valla tekrar kararım değişti simdi Samsung S5830 almayı dşünüyorum

- - - Eklendi - - -

iletişim : http://www.facebook.com/YouSheMekiLLL
ekleyen olursa detaylı konuşuruz
 

sakın ace alma binbir pişman olursun wonder'dan aşağısını alma sana o kadar diyorum


- - - Eklendi - - -

wonder bile bir yere kadar...
 

MaxipmaN

Üye
c6-01 in sorunsuz oynattığı gt racing 5830i de deli gibi kasıyor açılması ise rootla sağlanıyor c6-01 5830dan da iden de iyidir
 

Texedo

Üye
    Konu Sahibi
Gncel

- - - Eklendi - - -

c6-01 in sorunsuz oynattığı gt racing 5830i de deli gibi kasıyor açılması ise rootla sağlanıyor c6-01 5830dan da iden de iyidir
Valla ustam tam bilmiyorum ama android işlemci alacağım telefon alırsam bundan sonra
 
Gncel

- - - Eklendi - - -


Valla ustam tam bilmiyorum ama android işlemci alacağım telefon alırsam bundan sonra

android bir işlemci değildir işletim sistemidir öğrenin artık şunu


- - - Eklendi - - -

c6-01 in sorunsuz oynattığı gt racing 5830i de deli gibi kasıyor açılması ise rootla sağlanıyor c6-01 5830dan da iden de iyidir

aynen,dediğim gibi en az giriş seviyesi bence wonder'dır daha altı kurtarmaz...
 

Texedo

Üye
    Konu Sahibi
Varmı başka tavsiyeler telefonu satarsam 350 e 200 tl den ben koyar 550 e iyi bi android
 
Varmı başka tavsiyeler telefonu satarsam 350 e 200 tl den ben koyar 550 e iyi bi android

ben senin iyiliğin için diyorum yoksa ha ace almışsın ha iphone 5 almışsın beni ilgilendirmez,sana dediğim gibi en kötüsüyle bir wonder al wonder'dan aşağısı kurtarmaz ama sana tavsiyem az daha koyup s3 mini almandır 750 TL civarına gittigidiyor'da sıfırı satılıyor
 

Texedo

Üye
    Konu Sahibi
bakalım olabilir aslındada 750 beni aşar gibi :/ ögrenci adamız
 
bakalım olabilir aslındada 750 beni aşar gibi :/ ögrenci adamız

bende öğrenci adamım s3 kullanıyorum ve bu telefonu haftalık 20 TL harçlık biriktirerek 1 yıl gibi bir sürede aldım bende c6-01 kullanıyordum 444 TL'ye gittigidiyor'dan sattım

hiçbir şey imkansız değildir ben c6'dan sonra s2 buldum 750'ye onu 950'ye sattım ve yurt dışı s3 aldım
 

Texedo

Üye
    Konu Sahibi
Hmm , bakalım elimizden cıkaralımda gerekirse 1 ay telsiz gezer 100 tl atar köşeye alırız bi wonder
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...