Silva, Messi'ye benzetilmekten memnun

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Silva, Messi'ye benzetilmekten memnun
Manchester City'nin yıldız oyuncusu David Silva, İspanya Miili Takım Teknik Direktörü Vicente Del Bosque'nin kendisini Lionel Messi ile kıyaslayan sözlerinden çok mutlu olduğunu dile getirdi.

61 yaşındaki teknik adam hafta başında yaptığı açıklamada Silva için "İspanya'nın Messi'si" yakıştımasını yapmıştı. Valencia'nın eski oyuncusu da bu övgülerden dolayı çok mutlu.

Silva, konuyla ilgili olarak basın toplantısında yaptığı açıklamada, "Baskıdan ziyade bu benim için bir övgü. Messi dünyanın en iyi oyuncusu. Del Bosque'nin bu açıklamasının sebebi de beni daha çok çalışmaya sevk edip, en iyi oyunumu sürdürerek bunu İspanya Milli Takımı'na yansıtabilmem." şeklinde konuştu.

İspanya Milli Takımı'nın cumartesi günü Sırbistan'la oynayacağı maç ile ilgili olarak Silva, "Dün onlarla ilgili bir video izledik. Son derece güçlüler ve hücum etmeyi çok seviyorlar. Biz karşı da aynı şekilde oynayıp oynamayacaklarını bilmiyoruz. Sahada daha defansif bir görüntü sergilemezlerse, biz de oyunumuzu oynayabiliriz." ifadelerini kullandı.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Haydar
Cevap
2
Görüntüleme
522
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
391
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
399
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
409
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
645
Haydar


Üst Alt