sıkıysa bu mario da bitirin :D

    Konu Sahibi
sıkıysa bu mario da bitirin :D


böyle mario görülmedi japonun biri yapmış abi
online oynamak için (pc de java yüklü olması gerek)


indirmek isteneler


ALINTIDIR
 
Tepkiler: simuy, sedat_17 ve by dark

JuaJua

Üye
-6 Canım Vardı ) Bitiş Çizgisine GeLdim.. BiLgisayar Kendisi Yönetime aLdı Mario'yu Kayarak Eve Giderken Yukarıdan Bi Yaratık Daha GeLdi Oyunu Kaybettim.. BİLgisayarın Yönetiminde oLduğu için KurtuLmak İmkansız Gibi bişey..
 

JuaJua

Üye


Ancak Buraya Kadar )))
 
    Konu Sahibi
direğin üstünden atlamanız gerek sonra o tepedeki şey herneyse o düştükten sonra tekrar bayraga tutunun ve mutlu son
 

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
Zaten çocukluğumu Mario' nun sevgilisini kurtarmakla geçti Bide gençliğimi onun için heba edemicem
 
abi bu oyun hiç zor falan değil ben bu oyunu 14:15 de başlayıp 16:00!da bitirmiştim bi zamanlar ayrıca oyun b,r çinli tarafından modifiye edilmiştir....
 

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
Zaten küçüklüğüm Mario' nun sevgilisini kurtarmakla geçti Gençliğimide onun yüzünden heba edemem
 
    Konu Sahibi
abi bu oyun hiç zor falan değil ben bu oyunu 14:15 de başlayıp 16:00!da bitirmiştim bi zamanlar ayrıca oyun b,r çinli tarafından modifiye edilmiştir....

iyiki hiç zor değilmiş 1 saat 45 dakika sabırla bu oyunu oynadığın için seni kutlarım
 

eray28

Üye
yhaa reıs dıreqın ustunden nasıl atlanıyoo ????
 

FiReFLy_

Üye
uzun zamandır böle gülmemistiim
 
bitirdim ilk bölümü bi de 2. bölüm çıktı yavvv
 
Bi Japon yaa ben bu insanların nasıl sinirlerini bozarım diye düşüne düşüne bunu bulmuş olmalı.Can sıkıcı,vakit kaybettirici ama tuzaklar zekice.Paylaşım için teşekkürler )
 
KARDEŞ bU oyun Bitmiyo Kesin Biyerde YAnıyorum.
 

baksi

Üye
link nerde layn