şikayet var dan komik şikayetler !

Sponsorlu Bağlantılar

Exalans

Exalans

Üye
    Konu Sahibi
şikayet var dan komik şikayetler !
Nivea�dan Acayip Şikayetçiyim!
Ben bi hipermarkette çalışıyorum.Tam karşı standımda Nivea var.Sorun onların orda olması deil.orda çalışan görevli kız.Ben ona aşık olduğumu belli etmeme rağmen hiç bi tepki alamıyorum.Şikayetim şu:Nivea ya bu standı kaldırsın yada bu kızla tanışmamı sağlasın.
İlgililerden yardım bekliyor.
Rumuz:afacandeniss

Arap Saçı
البحث الإسلامى الشامل بلغتين الذى يخرج لك كتابا لكل بحث أتوماتيكيا فى عدة دقائق من مراجع الأسلام
Beko Ç.M ları aynen bu yazıyı çözmek kadar zor kullanışlı neden [email protected]

Zeki Trikonun Akrabası
Bir kız arkadaşım ve ablası beraber Zeki Triko'ya mayo bakmaya gidiyorlar .Neyse bir bayan ilgileniyor, arkadaşımın ablası bir mayo beğeniyor, bayan diyor ki;

"aa çok güzel bi tercih yaptınız, zaten onun çizimini Zeki Bey'le ikimiz yaptık, ben Zeki Bey'in yeğeniyim."

Ablamız "aa sizin de mi soyadınız triko" deyince, arkadaşım arkasına bakmadan olay mahallinden uzaklaşıyor.

Çamaşır Makinesi Daha Başka Hangi Amaçlar İçin Kullanılabilir?
Manisa�da üretilen bir çamaşır makinesi için alındıktan kısa bir süre sonra bozulduğuna dair bir şikayet gelir, teknik servis işin içinden çıkamaz ve arızalı makineyi fabrikaya gönderir ..
Fabrikaya gelen makinenin sorunu bir türlü anlayamamışlar mühendisler, çünkü her tarafı yağ içindeymiş. Daha sonra müşteriyi aramaya karar vermişler. Müşteriyi aramışlar ve müşteri bağırıp çağırmaya başlamış �Kardeşim bir makineyi tamir edemediniz. Kaç gündür sizin yüzünüzden ayran yapamıyoruz lokantada! "
Çamaşır makinesini ayran yapmak için kullanıyorlarmış...

Bu Modem Küfrediyor
Yaşanmış bu olayı şikayetçimiz Gökhan Olgun göndermiştir.Teşekkürler...

Bilgisayar firmasına müşteri giriyor ve görevli ile dialog şöyle gelişiyor:

Görevli : Buyurun efendim, nasıl yardımcı olabilirim?
Müşteri : Dün aldığım modem arızalı çıktı. Paramı istiyorum.
Görevli : Peki arızası nedir? Telafi edelim.
Müşteri : Bu modem küfrediyor.
Görevli : ???
Müşteri : Dava bile edebilirim.
Görevli : Nasıl yani
Müşteri : Nasıl olacak. bağlanıyorum, basbaya ana avrad küfrediyor.
Görevli : Olamaz efendim
Müşteri : Oluyo!!! (iyice kızmış)
Görevli : Ama bu cihazın teybi hoparlörü filan yok.
Müşteri : Oluyo diyosam oluyo işte

Bu şekilde yaklaşık 10 dk. devam eden hararetli konuşma sonunda, iyice bağlantı-kullanım detaylarına filan inen görevli, sonunda 0 8222 XXX XX XX diye girmesi gereken bağlantı ayarlarında, vatandaşın 0 822 bölümünü yazmadığı, dolayısıyla alan numarasından sonraki numaranın isabet ettiği şanssız bir sabit telefon kullanıcısını bütün gece arayıp elektronik seslerle canından bezdirerek küfür ettirdiği; küfründe doğal olarak bilgisayarın hoparlöründen geldiği ortaya çıkıyor.

Şebeke Arıyor
Telefonların ekranlarında şebeke sinyallerine ulaşılamadığı zaman "şebeke arıyor" şeklinde bir yazıyla şu anda servis sağlayıcısının kapsama alanınıda olmadığını belirtir.İşte bu durumla ilk kez karşılaşan birisi telefonunun üzerinde şebeke arıyor yazısını görünce ilgili servis sağlayıcı firmanın müşteri hizmetlerini arayarak "kardeşim beni niye arıyorsunuz" diye sormuş.

Turkcell Müşteri Hizmetleri'ne Gelen Gerçek Sorular

- Kartım ankesörlü telefonlarda çalışmıyor.

- Telefonum hala açılmamış. Çevir sesi vermiyor.

- Eski kartımı atıp bana gönderdiğiniz yeni kartı cihazıma taktım ama çalışmıyor.(Promasyon malzemesi olarak gönderilen SIM kart büyüklüğündeki yıllık takvimi kastediyor)

- [Trabzon'dan arayan abone] Tamam hanımefendi, ekranda Trabzon Turkcell'i görüyorum. (TR TCELL).

- Ekranda "Check Card" yazıyor, kartı çekip tekrar yerine itiyorum, bir şey olmuyor.
 


byilmazZ

byilmazZ

Üye
:kop::kop:
 
Romantik Prens

Romantik Prens

Üye
:kop::kop:
 

cLuBBeRzAn-CoCo

Üye
:kop:
 
dreamnurse

dreamnurse

Üye
Bu Modem Küfrediyor
Yaşanmış bu olayı şikayetçimiz Gökhan Olgun göndermiştir.Teşekkürler...

Bilgisayar firmasına müşteri giriyor ve görevli ile dialog şöyle gelişiyor:

Görevli : Buyurun efendim, nasıl yardımcı olabilirim?
Müşteri : Dün aldığım modem arızalı çıktı. Paramı istiyorum.
Görevli : Peki arızası nedir? Telafi edelim.
Müşteri : Bu modem küfrediyor.
Görevli : ???
Müşteri : Dava bile edebilirim.
Görevli : Nasıl yani
Müşteri : Nasıl olacak. bağlanıyorum, basbaya ana avrad küfrediyor.
Görevli : Olamaz efendim
Müşteri : Oluyo!!! (iyice kızmış)
Görevli : Ama bu cihazın teybi hoparlörü filan yok.
Müşteri : Oluyo diyosam oluyo işte

Bu şekilde yaklaşık 10 dk. devam eden hararetli konuşma sonunda, iyice bağlantı-kullanım detaylarına filan inen görevli, sonunda 0 8222 XXX XX XX diye girmesi gereken bağlantı ayarlarında, vatandaşın 0 822 bölümünü yazmadığı, dolayısıyla alan numarasından sonraki numaranın isabet ettiği şanssız bir sabit telefon kullanıcısını bütün gece arayıp elektronik seslerle canından bezdirerek küfür ettirdiği; küfründe doğal olarak bilgisayarın hoparlöründen geldiği ortaya çıkıyor.


:kop::kop:
 
oTToMaNiAc

oTToMaNiAc

Üye
offf off :D
 

jöly

Üye
:kop::kop:
 
Nedved

Nedved

Emekli Yönetici
:kop:
 
c3r3n

c3r3n

Üye
:ehe
 
jatvalca

jatvalca

Üye
Şebeke Arıyor
Telefonların ekranlarında şebeke sinyallerine ulaşılamadığı zaman "şebeke arıyor" şeklinde bir yazıyla şu anda servis sağlayıcısının kapsama alanınıda olmadığını belirtir.İşte bu durumla ilk kez karşılaşan birisi telefonunun üzerinde şebeke arıyor yazısını görünce ilgili servis sağlayıcı firmanın müşteri hizmetlerini arayarak "kardeşim beni niye arıyorsunuz" diye sormuş.


puhahahaa:kop:
 

Solamente

Üye
:kop::kop::kop:
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Admin
Bu Modem Küfrediyor
Yaşanmış bu olayı şikayetçimiz Gökhan Olgun göndermiştir.Teşekkürler...

Bilgisayar firmasına müşteri giriyor ve görevli ile dialog şöyle gelişiyor:

Görevli : Buyurun efendim, nasıl yardımcı olabilirim?
Müşteri : Dün aldığım modem arızalı çıktı. Paramı istiyorum.
Görevli : Peki arızası nedir? Telafi edelim.
Müşteri : Bu modem küfrediyor.
Görevli : ???
Müşteri : Dava bile edebilirim.
Görevli : Nasıl yani
Müşteri : Nasıl olacak. bağlanıyorum, basbaya ana avrad küfrediyor.
Görevli : Olamaz efendim
Müşteri : Oluyo!!! (iyice kızmış)
Görevli : Ama bu cihazın teybi hoparlörü filan yok.
Müşteri : Oluyo diyosam oluyo işte

Bu şekilde yaklaşık 10 dk. devam eden hararetli konuşma sonunda, iyice bağlantı-kullanım detaylarına filan inen görevli, sonunda 0 8222 XXX XX XX diye girmesi gereken bağlantı ayarlarında, vatandaşın 0 822 bölümünü yazmadığı, dolayısıyla alan numarasından sonraki numaranın isabet ettiği şanssız bir sabit telefon kullanıcısını bütün gece arayıp elektronik seslerle canından bezdirerek küfür ettirdiği; küfründe doğal olarak bilgisayarın hoparlöründen geldiği ortaya çıkıyor.


:kop::kop:
Seninle aynı fikirdeyim bu mükemmeldi:)
 

Benzer Konular

Doğuş Pertez
  • Kilitli
Cevap
0
Görüntüleme
2K
Doğuş Pertez
kraldost
Cevap
2
Görüntüleme
534
kraldost
HeiLmasTer®
Cevap
0
Görüntüleme
611
HeiLmasTer®


Üst Alt