Şiirlerle Üsttekine Laf At!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Necmati

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
|-)
 


Necmati

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
:P:
 
Necmati

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
çok konuşuyon zaza..
Olursun bak abaza :naughty:
 
zaza

zaza

Üye
veririm sana odunu
yersin sonra tozunu :D
 
Necmati

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
işin gücün laga luga..
haydi zaza herkes yoluna :D
 
zaza

zaza

Üye
yola çıktım baktım necmi karşımda
biraz izledim onu sonra saldım çayıra

:D
 
furkan5800

furkan5800

Üye
çalışmak bahane
zaza ya kafiye yapmak şahane
zaza bana laf atmak boş iş
sana cvp yazmak hoş iş
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
zaza düşman bana dost
gelde isayı yapma tost :ehe
 
furkan5800

furkan5800

Üye
zazadan dost kafiyesinden düşman olmaz
 
zaza

zaza

Üye
finike_ru

finike_ru

Üye
bu ne biçim oyunmuş
Sataşmalar huyummuş
Maxicep üyeleri
Sanki biraz kudurmuş.
Geldi 23 nisan.
 

aliverdi2

Üye
bu ne biçim oyunmuş
Sataşmalar huyummuş
Maxicep üyeleri
Sanki biraz kudurmuş.
Geldi 23 nisan.
Sende üye olduğuna göre,
sende kudurdun herhalde,
birilerine laf atarken,
önce kendini düşünsene... :) kusura bakma kardeş format gereği
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye
yeni üyeye bak hele
çokta bilmiş amele
eğer bana laf atarsan
bende sana atarım ona göre.
------------------------------------------
üstüne alınma çokta güzel olmadı ama :D
 
bboyQ7

bboyQ7

Üye
Nedir bu artistlik bluetr
Hiç güzel olmamış bana göre
Karışma yeni üyelere
Gelirsem alırım ölçünü ona göre

(sende alınma)
 
Necmati

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
üstüne alınma diye mesaj yazmanıza gerek yok zaten oyun bu arkadaşlar
 
zaza

zaza

Üye
ben olmayınca tadı çıkmaz
dalmayın bensiz bu konuya
insanoğlu dertsiz kalmaz
çözmek için gider soruna
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt