Şiirlerle Üsttekine Laf At!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Necmati

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
biz kafiye peşinde değiliz
sen bizemi yetceksin
zaza ile ben hemen güleriz
zorlama güzelim seni üzeriz
 


NowOrNewer

NowOrNewer

Üye
Arkadaşım sen de beni küçüseme
Büyük lokma ye büyük laf söyleme
Üzebiliyorsan sıkıysa dene
Bir garip teğmenim ama her türlü hepinize yeterim:D
 
Necmati

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
sen bir garip teğmensin
bize istesende yetemessin
daha buralarda yenisin
bunları diyen sen misin
 
zaza

zaza

Üye
kafiye yapcam diye kıvranma
bilmiyorsan hiç mi hiç uğraşma
kendini rezil edip durma
ben bir garip teğmenim
her türlü hepinize yeterim:D
kafiye için biz uğraşmayız
görüyon işte her türlü dalarız
bence sen kıvranıyon iki saat
bizimkiler öylesine bir sanat:naughty:


--------------- Ekleme ---------------

Arkadaşım sen de beni küçüseme
Büyük lokma ye büyük laf söyleme
Üzebiliyorsan sıkıysa dene
Bir garip teğmenim ama her türlü hepinize yeterim:D
sürekli aynı cümle kullanıyon
kapak o cümle ile atılmaz biliyon
yeterim demeden önce tekrar düşün
sen bu kapaklarla çok sürünürsün:naughty:
 
NowOrNewer

NowOrNewer

Üye
kafiye için biz uğraşmayız
görüyon işte her türlü dalarız
bence sen kıvranıyon iki saat
bizimkiler öylesine bir sanat:naughty:




--------------- Ekleme ---------------


sürekli aynı cümle kullanıyon
kapak o cümle ile atılmaz biliyon
yeterim demeden önce tekrar düşün
sen bu kapaklarla çok sürünürsün:naughty:


--------------- Ekleme ---------------

QUOTE=zaza;3051009]
kafiye için biz uğraşmayız
görüyon işte her türlü dalarız
bence sen kıvranıyon iki saat
bizimkiler öylesine bir sanat:naughty:
bellir zaten şiirlerinde kafiye kullanmağın
kim bilir belki uğraşıp yapamadın
ama kafiyesiz şiir olmaz bunuda bir türlü anlamadın
ama Mahalle karılarından nedir farkın
bunuda bir türlü ben anlamadım :bigstar:




--------------- Ekleme ---------------


sürekli aynı cümle kullanıyon
kapak o cümle ile atılmaz biliyon
yeterim demeden önce tekrar düşün
sen bu kapaklarla çok sürünürsün:naughty:[/QUOTE]
Sen bunlara şiir mi diyosun
REsmen sanatı mahvediyosun
zaza kendine çok güveniyosun
dikkat et yarın ne olur bilmiyorsun!:bigstar:
 
zaza

zaza

Üye
bellir zaten şiirlerinde kafiye kullanmağın
kim bilir belki uğraşıp yapamadın
ama kafiyesiz şiir olmaz bunuda bir türlü anlamadın
ama Mahalle karılarından nedir farkın
bunuda bir türlü ben anlamadım :bigstar:

Sen bunlara şiir mi diyosun
REsmen sanatı mahvediyosun
zaza kendine çok güveniyosun
dikkat et yarın ne olur bilmiyorsun!:bigstar:

fazla uğraşıyon profesyonellerle
bidaha şiirlerime laf etme
çok beğeniyor herkes emin ol
bence sen buradan kaybol:naughty:

kafiyelerim gayet düzgün
birazdan sen olacaksın üzgün
biraz daha güzel yazsan
belki laf yemezsin durmadan:oke:
 
NowOrNewer

NowOrNewer

Üye
dostum önce sakin olalım
alt tarafı oyun bunu unutmayalım
maksat eğlence makara yapalım
ama asla kalp kırmayalım
 
zaza

zaza

Üye
dostum önce sakin olalım
alt tarafı oyun bunu unutmayalım
maksat eğlence makara yapalım
ama asla kalp kırmayalım
zaten oyun olduğunu biliyorum
sana ben yumuşak davranıyorum
necmatiye attığım lafları görsen
be nedir ya dersin hemen:d:
 
zaza

zaza

Üye
yokmu kendine güvenen
çıksın karşıma hemen
canım sıkılıyor burada
cacık olur belki salata

:D
 

Sidretül Münteha

Üye
kendını begenmıs
sıır yazıyorum dıye ovunuyor...
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
kim :hmmm
 
zaza

zaza

Üye
Vesselάm;3379189' Alıntı:
kendını begenmıs
sıır yazıyorum dıye ovunuyor...

canım sıkılıyor bi kere:hih:
 
Necmati

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
Bann
 
zaza

zaza

Üye
bugün istesende yazmazsın
canın sıkkın hiç uğraşmazsın
sana tek bir cümle kurarım
sen benle başa çıkamazsın :D
 
Necmati

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
:kotu:
 
zaza

zaza

Üye
demekki bu sana yaramadı
laf attım ama kaale almadı
necmi sana şunu derim ben
topla eşyanı uzaklaş hemen

:ehe
 
Necmati

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
:pokey:
 
furkan5800

furkan5800

Üye
zaza zaza zalım zaza
Millete laf atarsın
Kendini admine banlatırsın
Laf olsun torba buna cvp yaza t*p olsun xD
 

Sidretül Münteha

Üye
Furkan 5800
Herkes der one biçim sıfır :D
 
zaza

zaza

Üye
zaza zaza zalım zaza
Millete laf atarsın
Kendini admine banlatırsın
Laf olsun torba buna cvp yaza t*p olsun xD

bak yazıyorum işte gör ders al
bu yazımdan sonra kendini sal
bana laf atmak için önce biraz çalış
sen önce kafiye yapmaya alış :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt