kafiye için biz uğraşmayızkafiye yapcam diye kıvranma
bilmiyorsan hiç mi hiç uğraşma
kendini rezil edip durma
ben bir garip teğmenim
her türlü hepinize yeterim![]()

sürekli aynı cümle kullanıyonArkadaşım sen de beni küçüseme
Büyük lokma ye büyük laf söyleme
Üzebiliyorsan sıkıysa dene
Bir garip teğmenim ama her türlü hepinize yeterim![]()

kafiye için biz uğraşmayız
görüyon işte her türlü dalarız
bence sen kıvranıyon iki saat
bizimkiler öylesine bir sanat
--------------- Ekleme ---------------
sürekli aynı cümle kullanıyon
kapak o cümle ile atılmaz biliyon
yeterim demeden önce tekrar düşün
sen bu kapaklarla çok sürünürsün![]()


[/QUOTE]
bellir zaten şiirlerinde kafiye kullanmağın
kim bilir belki uğraşıp yapamadın
ama kafiyesiz şiir olmaz bunuda bir türlü anlamadın
ama Mahalle karılarından nedir farkın
bunuda bir türlü ben anlamadım
Sen bunlara şiir mi diyosun
REsmen sanatı mahvediyosun
zaza kendine çok güveniyosun
dikkat et yarın ne olur bilmiyorsun!![]()


zaten oyun olduğunu biliyorumdostum önce sakin olalım
alt tarafı oyun bunu unutmayalım
maksat eğlence makara yapalım
ama asla kalp kırmayalım

Vesselάm;3379189' Alıntı:kendını begenmıs
sıır yazıyorum dıye ovunuyor...

zaza zaza zalım zaza
Millete laf atarsın
Kendini admine banlatırsın
Laf olsun torba buna cvp yaza t*p olsun xD

