gknky
Üye
şiir By Gknky 4 (sen Olsan)
<span style="color:#FF0000">dönüşü yakın olmayan
uzaklara düştü yolum...
gidiyorum
gençliğimi,acılarımı,hayellerimi gömdüğüm
bu sevdiğim lanet şehirden...
oysa ne hayellerim vardı...
bir daha tutacaktım elini
bir daha yürücektik yanak yanağa
yağan yağmurda...
ama artık hepsi başka baharın hayali
burnumu çekip gidiyorum...
sen olsan --ağlama--derdin
ama bunu söylerken
neremin nasıl acıdığını bilmezdin..........</span>
uzaklara düştü yolum...
gidiyorum
gençliğimi,acılarımı,hayellerimi gömdüğüm
bu sevdiğim lanet şehirden...
oysa ne hayellerim vardı...
bir daha tutacaktım elini
bir daha yürücektik yanak yanağa
yağan yağmurda...
ama artık hepsi başka baharın hayali
burnumu çekip gidiyorum...
sen olsan --ağlama--derdin
ama bunu söylerken
neremin nasıl acıdığını bilmezdin..........</span>
