Sigarayi Biraktim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Samet.25

    Konu Sahibi
Sigarayi Biraktim
arkadaslar dun gece 12 de son sigarami icip bunu birakiyom dedim dahada icmedim icmemde bu saatten sonra icen arkadaslar sizde birakin gitsin 3 4 gun sıkarsıniz disinizi hayat boyu rahat edersiniz ama bi hastaliga yakalanirsaniz omur boyu cekersiniz
 
Tepkiler: Emrgncy ve Dede
en iyisini yapmışın kardeş tebrikler darısı içenlerin başına
 

Samet.25

    Konu Sahibi
Tesekkürler içenlerin bırakması dileğiyle insan mutluda oluyo bırakınca hep o bize hükmediyodu şimdi ben ona hükmettim
 

Xelord

Üye
İçen de ölüyo, içmeyen de kardeş...
------



şaka şaka iyi yapmışssın İnşallah gerçekten sabredebilirsin tamamen bırakıp kurtulursun.
 
Tepkiler: mesutgaga
tebrikler kafada bitiyor zaten olay.
 
Tebrikler Kardeşim En iyisi
Darısı bizim başımıza
 

Samet.25

    Konu Sahibi
valla en guzeli birakin gitsin 20 saat filan oldu icmeyeli bu kisa zamanda bile insan degisiklik hissediyo tesekkur ederim guzel yorumlar icin darisi birakamayanlara
 
Ona vereceğin paraya daha hayırlı işler yap keşke herkes bırakabilse
 
Bu zamlardan sonra ister istemez bırakıyosun zaten Tebrik ederim darısı başımıza.
 
bnde bıraktım inş. geri tekrar başlamam
 

Samet.25

    Konu Sahibi
Birakmak isteyen kardeslerim darisi sizin basiniza
 
Tabi önce kafa da bitirmek lazım
 

Samet.25

    Konu Sahibi
ben dün gece son sigara kaldı dedim bunu içiyim son olsun daha öncede denedim de olmadıydı bu sefer olacak içtim son sigarayı dün 12 den beri dediğim gibi daha içmedim azda değil 24 saati gecti heralde.Bide en cok zorlayan yerler yemekten sonra ayıptır solemesi wc de de iyi gidiyodu da olsun 2 dk lık zevk ıcın nefes darlıgıydı cartıydı curtuydu ugrasmaya degmez
 

Samet.25

    Konu Sahibi
Sagolun 30 saat oldu icmedim icmem de artik bu kadar dayanmisim bu saatten sonra icmem aptallik olur
 

KayraBey

Üye
Sakın tek bir tane bile içme. Eğer içersen gerisi gelir. Umarım tamamen kurtulursun. Bende 31 Aralık 2006 gece 12den önce Son sigarami içtim ve 13 sene içtikten sonra tek celsede bıraktım. 6 yıl bitti ve rahatım.
 
Tepkiler: Amaru Shady
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...