Başlığı ana sayfada görünce kim acaba dedim bu değerli bir kararı verip sigarayı bırakan dedim gerçekten tebrik ederim...
Allah muvaffak etsin...Çocuklarınız için bırakma kararı alıp 2 aydır içmiyorsanız her sigara aklınıza geldiğinde bırakma nedeniniz olan evladınızı düşünürseniz başlamazsınız İnşaallah
bugün bir hafta oldu artık çok daha kolay geliyor. Nikotin sakızı kullanıyordum bugün onuda bıraktım. Gerçekten çok kolay oldu. Önce kafada bırakmak gerek zararlarını düşünüp, bırakınca neler olacağını öğrenmem çok etkili oldu.
25 yıllık bir fırtınalı bir beraberlikten sonra şiddetli geçimsizlik sebebi ile 2 sene önce ayrıldık,ondan nefret ediyorum artık.o beni bitrmeden ben onu bitirdim ve onsuz daha mutluyum artık
25 yıllık bir fırtınalı bir beraberlikten sonra şiddetli geçimsizlik sebebi ile 2 sene önce ayrıldık,ondan nefret ediyorum artık.o beni bitrmeden ben onu bitirdim ve onsuz daha mutluyum artık
ne güzel bir başlangıç olmuş Keşke geçimsizlik nedeni ile herkes bırakabilse yiyeceği ekmeğinden kesip hala sigaraya para sayanlar var...sigara bu ot hiç bir faydası yok sağlığa...Ama sağlığına yararlı bir gıdayı almayıp sigaraya verilen paranın hesabı nasıl verilir bilmiyorum...
Artık senin için sigara olayı bitmiştir diyebiliriz,yeni hayatın hayırlı olsun.ben 25 yıl içtikten sonra 2 yıl oldu ani bir kararla bırakmıştım 1 tane bile içmedim istesemde içemem galiba.inan yeniden doğmuş gibi hissediyor insan kendini.
Ben hiç içmedim abi 20 yaşındayım. Babam 13 yaşında başlamış şu anda yaşı 45 bırakalı 6 sene falan oluyor. Emin ol zor değildir abi. Inşallah o illete tekrar başlamazsın. Içenlerr de acilen bıraksın inşallah