Murat Abinin (greenmile) dediği gibi bizde arkadaşı yarı yolda bırakmak olmaz Şimdi halini düşünemiyorum çok zor olur kendimden biliyorum 2 gün içmesem burnumda tütüyor Allah Sabır Versin
Merhaba Bu fotoğrafın aynısını
aşağıdaki mahallenin yukarısındaki
caddenin ortasındaki binanın en üst
katındaki 21 numaralı dairedeki Ayşe
teyzenin oğlunun düğününe gelen
sünnetçinin fotoğraflarını çeken fotoğrafçının çırağının sınıfındaki
Fatmanın abisinin üniversitedeki
hocasının çok yakın arkadaşı olan
doktorun evinin önüne elektrik direği
diken adamın oglu da paylaşmıştı da
söyleyeyim dedim
Murat, Oğuz, Anıl.. Verdiğiniz destekten ötürü teşekkür ederim, çok iyisiniz pislikler
Canım sigara istiyo yaa Annemi arayıp söyledim çığlık attı sevinçten. Çekirdek istemiştim sadece ben. Bi geldi eve; çekirdekler, çikolatalar, bilmem neler oo Sen bırak ben sana her gün alırım dedi
Biraz maddiyat diyelim Ne bileyim geldi işte öyle birden bire. Dün gece içmeye üşendim. Yerinden kalk, çakmak küllük paket hepsini al mutfaktan falan. Yatarak da film izliyordum. Sonra uykum geldi yattım. Sabah da okula gitmedim. Öğleye kadar yattım. Dedim içmicem artık Bakalım ne kadar dayanacağım
Bugün bakkala gittim muratti alabilir miyim dedim kalmadı dedi hiç mi kalmadı dedim yok dedi sonra winston ver dedim tutmuş bluesini vermiş (winstonu hiç bilmem bu arada kırmızısı dışında) iğrenç 3 dkda bitiyor 1 aydır senin içtiğinden içiyorum Pınar alıştık murattiye başkaları keyif vermiyor
Bugün bakkala gittim muratti alabilir miyim dedim kalmadı dedi hiç mi kalmadı dedim yok dedi sonra winston ver dedim tutmuş bluesini vermiş (winstonu hiç bilmem bu arada kırmızısı dışında) iğrenç 3 dkda bitiyor 1 aydır senin içtiğinden içiyorum Pınar alıştık murattiye başkaları keyif vermiyor