sigara içen cocukla babasının diyaloğu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
c3r3n

c3r3n

Üye
    Konu Sahibi
sigara içen cocukla babasının diyaloğu
yakalanan çocuk ve babası arasında geçen hayali diyaloglar

(ortalık duman altıdır ve baba birden odaya giriverir)

baba: sen sigara mı içiyon len !?
cocuk: ne sigarası , para verdiğin mi var. gasteye çay sardım içiyom

baba: sigaramı içiyon len !?
cocuk: yok baba , yapay atmosfer bu, hoca ödev verdi , o bakimdan yani
baba: ha ok ozaman

baba: sen sigara mı içiyon len !?
cocuk: hee canın mı çekti , içeceksen bak paket orda
baba: hönk!

cocuk: sen sigara mı içiyon len !?
baba: hönk !
cocuk: pardon baba replikleri karıştırdım

baba: sen sigara mı içiyon len !?
cocuk: ordan bakınca neye benziyoo

baba: sen sigara mı içiyon len !?
cocuk: yok baba korku filmi çeviriyom , sigara dumanı da efekt şeyyettirsin diye yani
baba: oldu !

baba: sen sigara mı içiyon len !?
cocuk: öfff be sigarasız bir toplum için el ele ayakları mı yine
baba: hönk !

baba: sen sigara mı içiyon len !?
cocuk: heee , hatta halka bile cikarabiliyom

baba: sigara mı içiyon len sen !?
cocuk: ne demiş ünlü düşünür müslüm gürses : " biz babadan böyle gördük "

baba: sigara mı içiyon len sen !?
cocuk: aslında "sigara içmek" deyimi yanlış baba, sigara su mu ki içilsin , sigara tüttürülür. bunu irdelemek lazim , değil mi babaaa
baba: bittiyse dayak faslına geçelim diyordum

baba: sigara mı içiyon len sen !?
cocuk: yaaf evet de kaçağını vermişler :D
 


Ozan

Ozan

Admin
:kop:
 
mservank

mservank

Üye
baba: sen sigara mı içiyon len !?
cocuk: ne sigarası , para verdiğin mi var. gasteye çay sardım içiyom

cocuk: sen sigara mı içiyon len !?
baba: hönk !
cocuk:pardon baba replikleri karıştırdım

baba: sigara mı içiyon len sen !?
cocuk: aslında "sigara içmek" deyimi yanlış baba, sigara su mu ki içilsin , sigara tüttürülür. bunu irdelemek lazim , değil mi babaaa
baba: bittiyse dayak faslına geçelim diyordum
:kop:
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
baba: sen sigara mı içiyon len !?
cocuk: heee , hatta halka bile cikarabiliyom


:D
 
POWER

POWER

Üye
hehe Süper...:D
 
safakk

safakk

Üye
baba: sigaramı içiyon len !?
cocuk: yok baba , yapay atmosfer bu, hoca ödev verdi , o bakimdan yani
baba: ha ok ozaman

çok güzel ya:kop::kop::haha::D
 
YAS.SIN

YAS.SIN

Üye
Süper :kop:
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
baba: sigara mı içiyon len sen !?
cocuk: ne demiş ünlü düşünür müslüm gürses : " biz babadan böyle gördük "

+10000000 :ehe
 
> çileke$ <

> çileke$ <

Üye
sigara içen cocukla babasının diyaloğu
yakalanan çocuk ve babası arasında geçen hayali diyaloglar

(ortalık duman altıdır ve baba birden odaya giriverir)

baba: sen sigara mı içiyon len !?
cocuk: ne sigarası , para verdiğin mi var. gasteye çay sardım içiyom

baba: sigaramı içiyon len !?
cocuk: yok baba , yapay atmosfer bu, hoca ödev verdi , o bakimdan yani
baba: ha ok ozaman

baba: sen sigara mı içiyon len !?
cocuk: hee canın mı çekti , içeceksen bak paket orda
baba: hönk!

cocuk: sen sigara mı içiyon len !?
baba: hönk !
cocuk: pardon baba replikleri karıştırdım

baba: sen sigara mı içiyon len !?
cocuk: ordan bakınca neye benziyoo

baba: sen sigara mı içiyon len !?
cocuk: yok baba korku filmi çeviriyom , sigara dumanı da efekt şeyyettirsin diye yani
baba: oldu !

baba: sen sigara mı içiyon len !?
cocuk: öfff be sigarasız bir toplum için el ele ayakları mı yine
baba: hönk !


:oke::oke::oke::kop:
 
crawling

crawling

Üye
Süpermiş ya allah korusun kazara falan başlarsam bi gün deneyebilirim:ehe
 
keremerson

keremerson

Üye
yakalanan çocuk ve babası arasında geçen hayali diyaloglar

(ortalık duman altıdır ve baba birden odaya giriverir)

baba: sen sigara mı içiyon len !?
cocuk: ne sigarası , para verdiğin mi var. gasteye çay sardım içiyom

baba: sen sigara mı içiyon len !?
cocuk: hee canın mı çekti , içeceksen bak paket orda
baba: hönk!

baba: sen sigara mı içiyon len !?
cocuk: heee , hatta halka bile cikarabiliyom

baba: sigara mı içiyon len sen !?
cocuk: aslında "sigara içmek" deyimi yanlış baba, sigara su mu ki içilsin , sigara tüttürülür. bunu irdelemek lazim , değil mi babaaa
baba: bittiyse dayak faslına geçelim diyordum

baba: sigara mı içiyon len sen !?
cocuk: yaaf evet de kaçağını vermişler :D


:kop::kop::ehe:ehe
 

suskuns

Üye
:yuru
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt