Baba ve Sigara İçen Çocuktan Diyaloglar =)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
cadimm

cadimm

Üye
    Konu Sahibi
Baba ve Sigara İçen Çocuktan Diyaloglar =)
yakalanan çocuk ve babası arasında geçen hayali diyaloglar
ortalık duman altı ve baba birden odaya giriverir ;

baba: sen sigara mı içiyon len !?
cocuk: ne sigarası , para verdiğin mi var gasteye çay sardım içiyom

baba: sigaramı içiyon len !?
cocuk: yok baba , yapay atmosfer bu, hoca ödev verdi , o bakimdan yani
baba: ha ok ozaman

baba: sen sigara mı içiyon len !?
cocuk: hee canın mı çekti , içeceksen bak paket orda
baba: hönk!

cocuk: sen sigara mı içiyon len !?
baba: hönk !
cocuk: pardon baba replikleri karıştırdım

baba: sen sigara mı içiyon len !?
cocuk: ordan bakınca neye benziyoo

baba: sen sigara mı içiyon len !?
cocuk: yok baba korku filmi çeviriyom , sigara dumanı da efekt şeyyettirsin diye yani
baba: oldu !

baba: sen sigara mı içiyon len !?
cocuk: öfff be sigarasız bir toplum için el ele ayakları mı yine
baba: hönk !

baba: sen sigara mı içiyon len !?
cocuk: heee , hatta halka bile cikarabiliyom

baba: sigara mı içiyon len sen !?
cocuk: ne demiş ünlü düşünür müslüm gürses : " biz babadan böyle gördük "

baba: sigara mı içiyon len sen !?
cocuk: aslında "sigara içmek" deyimi yanlış baba, sigara su mu ki içilsin , sigara tüttürülür bunu irdelemek lazim , değil mi babaaa
baba: bittiyse dayak faslına geçelim diyordum

baba: sigara mı içiyon len sen !?
cocuk: yaaf evet de kaçağını vermişler
 


-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
:):)
 
u.conay

u.conay

Üye
:ehe
 
teomaxi

teomaxi

Üye
:ehe:ehe
 

Solamente

Üye
baba: sigara mı içiyon len sen !?
cocuk: yaaf evet de kaçağını vermişler :ehe:ehe:ehe
 
mihman

mihman

Üye
:ehe:ehe:ehe
 
nomad60

nomad60

Üye
:ehe
 

dilemm

Üye
cocuk: sen sigara mı içiyon len !?:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe
baba: hönk ! :ehe
cocuk: pardon baba replikleri karıştırdım:ehe:ehe
:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe
:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe

 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
................:D
 
batugg

batugg

Üye
:) :) :)
 
nadalvefederer

nadalvefederer

Üye
baba: sigara mı içiyon len sen !?
cocuk: aslında "sigara içmek" deyimi yanlış baba, sigara su mu ki içilsin , sigara tüttürülür bunu irdelemek lazim , değil mi babaaa
baba: bittiyse dayak faslına geçelim diyordum
:kop::kop:
 
ertugrulll

ertugrulll

Üye
:) elinize saglik tesekkurler
 
mat-rock_58

mat-rock_58

Üye
baba: sigara mı içiyon len sen !?
cocuk: yaaf evet de kaçağını vermişler

şimdi baba çocuğu bırakır satıcıyı dövmeye gider... :ehe
 
prime

prime

Üye
baba: sigara mı içiyon len sen !?
cocuk: aslında "sigara içmek" deyimi yanlış baba, sigara su mu ki içilsin , sigara tüttürülür bunu irdelemek lazim , değil mi babaaa
baba: bittiyse dayak faslına geçelim diyordum
:kop::kop:
buna bayıldım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt