by_samci Üye n79 um var opda'dan sertifikalandırdım olmadı bekledim bekledim tık yok bu yolla normalde sertifika olayını çözüyoruz hacli olmadan şimdi bu olmayınca sorun hackli olmamasımı oluyo kardeşş
n79 um var opda'dan sertifikalandırdım olmadı bekledim bekledim tık yok bu yolla normalde sertifika olayını çözüyoruz hacli olmadan şimdi bu olmayınca sorun hackli olmamasımı oluyo kardeşş