achambo
Üye
radyo widgetini farklı bi model yap mı demek istiyonciddi söylüyorum eğer anlatmak istediğin bu dediğimse cümle kurma tarzın çok farklı çok devrik cümle anlayabilmek için 3 kere okudum ben biraz kıtımdır da iyi ama adı üstünde set yani hepsi aynı ikondan yapılma sadece müzikçalar ı deişiklik olsun die böle farklı yaptım
radyo widgetini farklı bi model yap mı demek istiyonciddi söylüyorum eğer anlatmak istediğin bu dediğimse cümle kurma tarzın çok farklı çok devrik cümle anlayabilmek için 3 kere okudum ben biraz kıtımdır da iyi ama adı üstünde set yani hepsi aynı ikondan yapılma sadece müzikçalar ı deişiklik olsun die böle farklı yaptım
ewet kardeşim haklısın hepsini aynı ikondan yaptım benzesin die o beyaz kısmı alırsam daha güzel olacak ama o halide diğer not widgetlerine benziycek aynen bi farklılığı olmamış olacak o yüzden böle yaptıydımabi bir notlar iyi olmamış bence
yazının olduğu kısımın arkasında farklılıktan dolayı o da
diğerleri güzel
ewet kardeşim haklısın hepsini aynı ikondan yaptım benzesin die o beyaz kısmı alırsam daha güzel olacak ama o halide diğer not widgetlerine benziycek aynen bi farklılığı olmamış olacak o yüzden böle yaptıydım
evet hıc gorulmemis bi tarz radyo widgeti yaparmısın
ben gevur degilim elhamdulillah müslümanım yaparmısın abi boşsan yada bos vakitte
benim model gibi nasıl 6x6 olabilir sence kendin söledin 8x6 olduğunu yani dik bi şekil ama 6x6 kare oluyo o zaman çok biçimsiz görünür bence çünkü ikonun orjinali dik ama illaki öle olsun diosan karede yaparız
abi büyük müzik çalar 8x6 ya
acaba 6x6 veya 4x6 olur mu senin model gibi ama yanlara da toggle fln konulacak şekilde
ben gevur degilim elhamdulillah müslümanım yaparmısın abi boşsan yada bos vakitte
benim model gibi nasıl 6x6 olabilir sence kendin söledin 8x6 olduğunu yani dik bi şekil ama 6x6 kare oluyo o zaman çok biçimsiz görünür bence çünkü ikonun orjinali dik ama illaki öle olsun diosan karede yaparız
KURANI KERİM getirin ustune elımi koyupta soylerim benim dedem imamdı bir kere
abi yazı tipin ne
bir de radyoda fm radyo yazısı üst siyah kalın çizginin üstüne gelmiş ona bir çözüm olsa tadından yenmez
4x6 olsun dediğim şu hani 8x6 da sağında ve solunda boşluk var ama oraya hiç bir şey konulmuyo widgetin alanı büyük olduğundan dolayı
alan küçültülüp 4x6 yapılamazmı hem kenarlarına toggle fln konulur hem de yeni bir widgetimiz olur
benim model gibi nasıl 6x6 olabilir sence kendin söledin 8x6 olduğunu yani dik bi şekil ama 6x6 kare oluyo o zaman çok biçimsiz görünür bence çünkü ikonun orjinali dik ama illaki öle olsun diosan karede yaparız
Çok teşekkürler abi
abı kalbımı kırıyosun neyse not widgeti pencereye benziyor
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?