Seviliyorsunuz

Sponsorlu Bağlantılar

İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
sınav temposunun sınıfla alakası yok Müco, yan tarafımda sürücü kursunun önü tıklım tıklım, bir sınav temposu da burda. olan bana oluyor tükanın önünü kapıyorlar :zzz:
Aynen abi :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Emrgncy


İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
çıkıp dövelim :ehe
 
CABBAR

CABBAR

Üye
    Konu Sahibi
vay y unutmamissinda :) ben eskisehirde okuyorum şimdi, geçen gittim ablam orda öğretmen degil okuyordu sadece öyle sen neler yaptın
sanki muhtar bendim :hımmm:bana tanıdık geliyorsun :hmm: :gun1:
Unutmam ben kolay kolay :) @x-scarface benim 8 tb hafızam olduğunu söylerdi :p Eskişehir'de hangi bölüm? Ayrıca hatırladığım kadarıyla Afyon Kalesine de çıkmamıştın sen :p ama yine de tekrar gitmişin Afyona :p
Evet finallerim başlıyo napayım yani
:gun1:
Tamam kampüste görüşürüz nasip olursa. Sıkıntı sıkıntı
Ben İİBF'ye gelirim sen zahmet etme mühendisliğe gelmek için :p
 
  • Beğen
Tepkiler: -Akıncı ve Enes
Enes

Enes

Üye
Unutmam ben kolay kolay :) @x-scarface benim 8 tb hafızam olduğunu söylerdi :p Eskişehir'de hangi bölüm? Ayrıca hatırladığım kadarıyla Afyon Kalesine de çıkmamıştın sen :p ama yine de tekrar gitmişin Afyona :p
Ben İİBF'ye gelirim sen zahmet etme mühendisliğe gelmek için :p
Hayır hayır olmaz iibf ye sayısalcı giremez :p kantinde dolaşın belki hatun görürsünüz :p :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: -Akıncı ve CABBAR
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Orman :aha:
 
  • Beğen
Tepkiler: CABBAR
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
Herkese tek tek cevap yazacağım mobilim şimdi çevrimiçi olanları sohbete beklerim

Murat abim nasılsın ya :tebessüm: Çok uzun zaman oldu görüşmeyeli be abi, bir ara gececilerde bir sohbet çevirelim be abi nöbette falan girmiyor musun?

2012 ekimden beri hastanede çalışmıyorum artık :) kendi işimi yani bilgi işlem işi yapıyorum :)

:hmmm
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: CABBAR ve -Börteçine-
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
:aha: Aykut
 
  • Beğen
Tepkiler: CABBAR
joker.lg

joker.lg

Üye
Evet çıkmadım;) özledim o günleri ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: CABBAR ve -Börteçine-
M. tAHA

M. tAHA

Üye
Evet Taha ile seninle falan konuşmuşluğumuz var gereksizlerde takılmışlığımız var önceden :)
kulağım çınladı :bangin:
Üye olduğum Şubat 2012'den bu yana tanıştığım, sohbet ettiğim arkadaşlar, uzun zamandır görüşemiyoruz bir hal hatır sorayım dedim :) Nasılsınız?

Unutmazsam eğer boş bir vakitte herkes için hatırımda kalanları yazayım :tebessüm:
iyiyiz cok şükür sen nasılsın :op:ne olmus buralara ya :oha2:
 
  • Beğen
Tepkiler: CABBAR

Benzer Konular



Üst Alt