İhtiyar007
Üye
Aynen abisınav temposunun sınıfla alakası yok Müco, yan tarafımda sürücü kursunun önü tıklım tıklım, bir sınav temposu da burda. olan bana oluyor tükanın önünü kapıyorlar![]()

Aynen abisınav temposunun sınıfla alakası yok Müco, yan tarafımda sürücü kursunun önü tıklım tıklım, bir sınav temposu da burda. olan bana oluyor tükanın önünü kapıyorlar![]()

sen de mi o kalabalığın içindesin yoksa KadirAynen abi![]()

yok abi bizim tükanın orda da kafile toplanmışsen de mi o kalabalığın içindesin yoksa Kadir![]()

Hangi biriniçıkıp dövelim![]()

Tek tek çekeriz köşeyeHangi birini![]()

Unutmam ben kolay kolayvay y unutmamissindaben eskisehirde okuyorum şimdi, geçen gittim ablam orda öğretmen degil okuyordu sadece öyle sen neler yaptın
sanki muhtar bendim :hımmm:bana tanıdık geliyorsun :hmm:![]()
@x-scarface benim 8 tb hafızam olduğunu söylerdi
Eskişehir'de hangi bölüm? Ayrıca hatırladığım kadarıyla Afyon Kalesine de çıkmamıştın sen
ama yine de tekrar gitmişin Afyona
Ben İİBF'ye gelirim sen zahmet etme mühendisliğe gelmek içinEvet finallerim başlıyo napayım yani
Tamam kampüste görüşürüz nasip olursa. Sıkıntı sıkıntı

Hayır hayır olmaz iibf ye sayısalcı giremezUnutmam ben kolay kolay@x-scarface benim 8 tb hafızam olduğunu söylerdi
Eskişehir'de hangi bölüm? Ayrıca hatırladığım kadarıyla Afyon Kalesine de çıkmamıştın sen
ama yine de tekrar gitmişin Afyona
Ben İİBF'ye gelirim sen zahmet etme mühendisliğe gelmek için![]()
kantinde dolaşın belki hatun görürsünüz

sınav temposunun sınıfla alakası yok Müco, yan tarafımda sürücü kursunun önü tıklım tıklım, bir sınav temposu da burda. olan bana oluyor tükanın önünü kapıyorlar![]()
Abi yav Allah iyiliğini versin
Hayır hayır olmaz iibf ye sayısalcı giremezkantinde dolaşın belki hatun görürsünüz
![]()
![]()

tamam ne kızıyonAbi yav Allah iyiliğini versin
![]()
![]()

İİBF,tamam ne kızıyon
Bayrak direğinin ordaki çığlıklaaaaaar ...
İİBF,tamam ne kızıyon
Bayrak direğinin ordaki çığlıklaaaaaar ...

kavga sesleriİİBF,
Bayrak,
Direk,
Çığlık,
Orman
![]()
![]()
İİBF,
Bayrak,
Direk,
Çığlık,
Orman
![]()
![]()
![]()



Herkese tek tek cevap yazacağım mobilim şimdi çevrimiçi olanları sohbete beklerim
Murat abim nasılsın yaÇok uzun zaman oldu görüşmeyeli be abi, bir ara gececilerde bir sohbet çevirelim be abi nöbette falan girmiyor musun?
kendi işimi yani bilgi işlem işi yapıyorum 

kulağım çınladıEvet Taha ile seninle falan konuşmuşluğumuz var gereksizlerde takılmışlığımız var önceden![]()

iyiyiz cok şükür sen nasılsınÜye olduğum Şubat 2012'den bu yana tanıştığım, sohbet ettiğim arkadaşlar, uzun zamandır görüşemiyoruz bir hal hatır sorayım dedimNasılsınız?
Unutmazsam eğer boş bir vakitte herkes için hatırımda kalanları yazayım![]()
ne olmus buralara ya 
