CABBAR
Üye
Herkese tek tek cevap yazacağım mobilim şimdi çevrimiçi olanları sohbete beklerim
öyle gelip geçiyor günler
Bazen iyi bazen kötü
NE koşuşturması hayırdır?

Fakir S3'ü işte cürmüm kadar yer yakıyor işte 
Bakayım konuya Dedem niye ban yemiş merak ettim
Bu arada ben Aykut senle tanışmamıştık sanırım 

Sanırım ablan bizim orada öğretmendi, ayrıca Allah'a şükür iyiyim 

Çok uzun zaman oldu görüşmeyeli be abi, bir ara gececilerde bir sohbet çevirelim be abi nöbette falan girmiyor musun?

Allah'a bin şükür iyiyim ben

Yıl başında çoştu o 
Şükür Yunus'um beİyilik be abi, sen nasılsın?
öyle gelip geçiyor günler
Bazen iyi bazen kötüMücahit'im vallaha iyi demek adettendirnasılsın abimbiz koşturmaca içindeyiz
NE koşuşturması hayırdır?Hem şehrim sınav var demi :Tebessüm: Stres, heyecan artmaya devam ediyor deseneçalışıyoz be hacı![]()

Unutulur musun be senİyiyim Allah'a şükür Aykut abiunutmadığın için teşekkürler
bu arada telefon yakıyo: "disko disko partizani"
![]()
Fakir S3'ü işte cürmüm kadar yer yakıyor işte 
25 yaşındaki Ankaralı dostum
Bakayım konuya Dedem niye ban yemiş merak ettim
Bu arada ben Aykut senle tanışmamıştık sanırım 
La değişik bi görüşemedik bu aralar
Soğuk çaylar senden mi bu sefer
Boş bi vakitte içelim şunu artık
Gözüm bir türlü uyuşmadı zamanlar buna bir çare gerek, şimdi sen sınavlarım var dersin bir de yine görüşemeyiz. Benim staj biraz hafifliyor ama tasarım var ona yoğunlaşmam gerek. Önümüzdeki hafta içinde sık sık kampüse gelirim diye düşünüyorum görüşürüz büyük ihtimalle
![]()
Anlatacağım onları konuşacağızBana anlatacakların var daha senin

Hakan'ım ne yaptın gittin mi tekrar Afyon'aOooo iyiyim sen nasılsınEski heyecan kalmadı bende
![]()
Sanırım ablan bizim orada öğretmendi, ayrıca Allah'a şükür iyiyim 
Vallaha hak veriyorum sana Hidayet abiKimde kaldı ki
Bu sitenin en heyecanlı en güzel dönemi symbian lı günleriydi, symbian bitince tat tuz kalmadı..

Murat abim nasılsın yaSen aklımıza gelirsinde biz iyi olmaz mıyız kardeşim sağolasın![]()
Çok uzun zaman oldu görüşmeyeli be abi, bir ara gececilerde bir sohbet çevirelim be abi nöbette falan girmiyor musun?Cengiz abi yazmamış be Mert görmedi sanırım. Nasıl oldu ki o?Yunus Emre,Cengiz abi nasılsınız?

Geç olsun güç olmasın Semih'imben de etiketlenmişim ancak geldim biraz geç oldu kusura bakmayınaykut abi nasılsın
![]()
Allah'a bin şükür iyiyim ben
Voltran abimiz haOooo murat reis![]()

Mert akıyor şu sıralar SüleymanOo mert![]()
Yıl başında çoştu o 








