Seviliyorsunuz

Sponsorlu Bağlantılar

CABBAR

CABBAR

Üye
    Konu Sahibi
Herkese tek tek cevap yazacağım mobilim şimdi çevrimiçi olanları sohbete beklerim
İyilik be abi, sen nasılsın?
Şükür Yunus'um be :tebessüm: öyle gelip geçiyor günler :tebessüm: Bazen iyi bazen kötü
nasılsın abim :op: biz koşturmaca içindeyiz
Mücahit'im vallaha iyi demek adettendir :tebessüm: NE koşuşturması hayırdır?
çalışıyoz be hacı :(
Hem şehrim sınav var demi :Tebessüm: Stres, heyecan artmaya devam ediyor desene :tebessüm:
İyiyim Allah'a şükür Aykut abi :tebessüm: unutmadığın için teşekkürler :tebessüm: bu arada telefon yakıyo: "disko disko partizani" :D
Unutulur musun be sen :tebessüm: Fakir S3'ü işte cürmüm kadar yer yakıyor işte :tebessüm:
25 yaşındaki Ankaralı dostum :kıskıs: Bakayım konuya Dedem niye ban yemiş merak ettim :züü: Bu arada ben Aykut senle tanışmamıştık sanırım :hmmm
La değişik bi görüşemedik bu aralar :)
Soğuk çaylar senden mi bu sefer :)
Boş bi vakitte içelim şunu artık :p
Gözüm bir türlü uyuşmadı zamanlar buna bir çare gerek, şimdi sen sınavlarım var dersin bir de yine görüşemeyiz. Benim staj biraz hafifliyor ama tasarım var ona yoğunlaşmam gerek. Önümüzdeki hafta içinde sık sık kampüse gelirim diye düşünüyorum görüşürüz büyük ihtimalle :oke:
:icelim:

Bana anlatacakların var daha senin
Anlatacağım onları konuşacağız :oke:
Oooo iyiyim sen nasılsın :)Eski heyecan kalmadı bende :(
Hakan'ım ne yaptın gittin mi tekrar Afyon'a :tebessüm: Sanırım ablan bizim orada öğretmendi, ayrıca Allah'a şükür iyiyim :op:
Kimde kaldı ki :)

Bu sitenin en heyecanlı en güzel dönemi symbian lı günleriydi, symbian bitince tat tuz kalmadı..
Vallaha hak veriyorum sana Hidayet abi :züü:
Sen aklımıza gelirsinde biz iyi olmaz mıyız kardeşim sağolasın :)
Murat abim nasılsın ya :tebessüm: Çok uzun zaman oldu görüşmeyeli be abi, bir ara gececilerde bir sohbet çevirelim be abi nöbette falan girmiyor musun?
Yunus Emre,Cengiz abi nasılsınız?
Cengiz abi yazmamış be Mert görmedi sanırım. Nasıl oldu ki o? :(
ben de etiketlenmişim ancak geldim biraz geç oldu kusura bakmayın:tebessüm:aykut abi nasılsın:sarıl:
Geç olsun güç olmasın Semih'im :tebessüm: Allah'a bin şükür iyiyim ben :tebessüm:
Voltran abimiz ha :p
Mert akıyor şu sıralar Süleyman :p Yıl başında çoştu o :p
 
  • Beğen
Tepkiler: doctorrr, -Akıncı, Emrgncy ve 1 kişi daha


İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Herkese tek tek cevap yazacağım mobilim şimdi çevrimiçi olanları sohbete beklerim
Şükür Yunus'um be :tebessüm: öyle gelip geçiyor günler :tebessüm: Bazen iyi bazen kötü

Mücahit'im vallaha iyi demek adettendir :tebessüm: NE koşuşturması hayırdır?

Hem şehrim sınav var demi :Tebessüm: Stres, heyecan artmaya devam ediyor desene :tebessüm:

Unutulur musun be sen :tebessüm: Fakir S3'ü işte cürmüm kadar yer yakıyor işte :tebessüm:

25 yaşındaki Ankaralı dostum :kıskıs: Bakayım konuya Dedem niye ban yemiş merak ettim :züü: Bu arada ben Aykut senle tanışmamıştık sanırım :hmmm



Anlatacağım onları konuşacağız :oke:

Hakan'ım ne yaptın gittin mi tekrar Afyon'a :tebessüm: Sanırım ablan bizim orada öğretmendi, ayrıca Allah'a şükür iyiyim :op:

Vallaha hak veriyorum sana Hidayet abi :züü:

Murat abim nasılsın ya :tebessüm: Çok uzun zaman oldu görüşmeyeli be abi, bir ara gececilerde bir sohbet çevirelim be abi nöbette falan girmiyor musun?

Cengiz abi yazmamış be Mert görmedi sanırım. Nasıl oldu ki o? :(

Geç olsun güç olmasın Semih'im :tebessüm: Allah'a bin şükür iyiyim ben :tebessüm:

Voltran abimiz ha :p

Mert akıyor şu sıralar Süleyman :p Yıl başında çoştu o :p
Adım kadir :anlas:
 
  • Beğen
Tepkiler: -Akıncı ve CABBAR
Invoke

Invoke

Üye
Aday olursan oy veririm hacı :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: -Akıncı, -Börteçine- ve CABBAR
joker.lg

joker.lg

Üye
vay y unutmamissinda :) ben eskisehirde okuyorum şimdi, geçen gittim ablam orda öğretmen degil okuyordu sadece öyle sen neler yaptın
Hoş geldin Mahzuni :) Ben Aykut buraların eski Muhtarıyım :ehe Şaka bir yana önceleri çok sohbet dönerdi buralarda :)
sanki muhtar bendim :hımmm:
La değişik bi görüşemedik bu aralar :)
Soğuk çaylar senden mi bu sefer :)
Boş bi vakitte içelim şunu artık :p
:icelim:
bana tanıdık geliyorsun :hmm: :gun1:
 
  • Beğen
Tepkiler: CABBAR
Enes

Enes

Üye
vay y unutmamissinda :) ben eskisehirde okuyorum şimdi, geçen gittim ablam orda öğretmen degil okuyordu sadece öyle sen neler yaptın
sanki muhtar bendim :hımmm:bana tanıdık geliyorsun :hmm: :gun1:
Evet Taha ile seninle falan konuşmuşluğumuz var gereksizlerde takılmışlığımız var önceden :)
 
  • Beğen
Tepkiler: CABBAR ve -Akıncı
Enes

Enes

Üye
Evet finallerim başlıyo napayım yani
:gun1:
Tamam kampüste görüşürüz nasip olursa. Sıkıntı sıkıntı
 
  • Beğen
Tepkiler: CABBAR ve -Akıncı
Türe

Türe

Üye
Mert naptin la :D
 
  • Beğen
Tepkiler: CABBAR ve -Akıncı
Emrgncy

Emrgncy

Üye
La buranın yeni muhtarı @OttomaN TigeR :op:

boşuna muhtar seçmeyin :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: CABBAR ve -Akıncı
Akıncı

Akıncı

Üye
11.sınıf olmama rağmen sınav temposu bende de var.
 
  • Beğen
Tepkiler: İhtiyar007 ve Emrgncy
Emrgncy

Emrgncy

Üye
11.sınıf olmama rağmen sınav temposu bende de var.
sınav temposunun sınıfla alakası yok Müco, yan tarafımda sürücü kursunun önü tıklım tıklım, bir sınav temposu da burda. olan bana oluyor tükanın önünü kapıyorlar :zzz:
 
  • Beğen
Tepkiler: -Akıncı ve CABBAR

Benzer Konular



Üst Alt