Bence arkadaş dalga geçio olabilir. Neticede kedi_eti gibi bir üyelik adı var "yarın da el sallicam" dio ona koptm ben
nickim yanlış anlaşılıyor hep.
Biz küçükken meşhur bir oyun vardı.
Üstte tabaktan et yiyen bir kedi, altta da 8 kutu vardı.
Bize sorarlardı "kedi ne yaptı" diye. Biz de "eti yedi" derdik.
Hadi bakalım 8 kutuya sığdırın "kedi eti yedi" diye.
Biz de evirir çevirir bulamazdık.
Sonradan öğrendik
kedi eti 7
şeklinde yazılıyormus
