sevdiğim kıza tebessüm ettim...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

pelın_

ben yumurtakabuguna benzettım bu arkadası :)
 


pelın_

bende bılmıyodum gecen bı ara actıgı konuları tekrardan actılarda adam çok tuhaf ve bı okadar komık:)
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
bende bılmıyodum gecen bı ara actıgı konuları tekrardan actılarda adam çok tuhaf ve bı okadar komık:)
İyiymiş böyle üyeleri severim vakti zamanında az yapmadım ben de neyse :)
 

Kedi Yavrusu

Üye
    Konu Sahibi
Bence arkadaş dalga geçio olabilir. Neticede kedi_eti gibi bir üyelik adı var "yarın da el sallicam" dio ona koptm ben :kop:

nickim yanlış anlaşılıyor hep.

Biz küçükken meşhur bir oyun vardı.

Üstte tabaktan et yiyen bir kedi, altta da 8 kutu vardı.

Bize sorarlardı "kedi ne yaptı" diye. Biz de "eti yedi" derdik.

Hadi bakalım 8 kutuya sığdırın "kedi eti yedi" diye.

Biz de evirir çevirir bulamazdık.

Sonradan öğrendik
kedi eti 7
şeklinde yazılıyormus :kop:
 

pelın_

yaş kaç kı?
 
Utku

Utku

Üye
Kesin senin için bitiyor sana hasta
 
Sandrake

Sandrake

Üye
Şukıza bunun actığı konuların linkini verin bizde rahatlaylım sende
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt