Ses yükseltme

    Konu Sahibi
Ses yükseltme
e6 kullanıyorum bi rompatcher yaması bulmuştum kulaklık sesını baya yukseltıyordu fakat sildim yamayı amaba bılen varmı burdakılerı denedımde işe yaramadı :/
 

Halit O.

Emekli Yönetici
Kulaklık sesi Artırma (kolay anlatım) - MaxiCep muhtemelen bu işe yaraması lazım ben daha önce bunu yapmıştım c6-01de artış vardı fakat hoparlör sesini düşürüyor eğer onun için olan modu kullanıyosan yamayı deaktif yap kulaklık için olan yamayı aktif yap
 
Tepkiler: okankayci
takip denemek lazım ama hacksiz cihazım var uyarmı ve uysada sorun çıkarırmı?
 
takip denemek lazım ama hacksiz cihazım var uyarmı ve uysada sorun çıkarırmı?
Cihazin Neden Hacksız? Hacklyın Korkmayın Hacksız Cihaz Kullanılmaz İstediğiniz CFWyide YÜkeyin Korkmayın Abi Her Moda Her Uygulamaya Olurmu Demeyin Deneyin Hackle Gitsin
 
nasıl hackleyeceğm peki evde xp kullanıyorum videolu hack varmı yazılı pek anlamayorum vdeolu daha kolayıma gidiyorda
 
nasıl yaparım bilmiyorum yöntemleri nedir acemiyim hack konusunda senin 808 hacklimi peki?
 
nasıl yaparım bilmiyorum yöntemleri nedir acemiyim hack konusunda senin 808 hacklimi peki?
Tabiyki Yoksa Bunca ŞeyiNasıl Ypardım. Fp2 Hacklendi Yaz Googleye Yada Al Bunu Dead Flash Atma Yaz Foruma Bakarak Yükle
 

asigsasi

Üye
fp2 hack konusu maxicep de mevcut niçin googleye niye yazsın
 
Tepkiler: DarkredBlue61