Sertifika Sorununa Son !! - SecMan -Security Manager

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
emirsari

emirsari

Üye
Bu yöntem 6220 C versiyon 3.25 için çalışrmı arkadaşım.

Arkadaşlar telefonum nokia 6220 classic v.05.15 ve hacklenmiştir.Yapmanız gereken sadece HelloOX2 programını sertifikalandırıp telefonunuza kurmak.Gerisini program kendisi yapıyor.

Resimli Anlatım için BURAYA Tıklayın.

Kolay gelsin
 


falcond86

Üye
arkadaslar n78 de nasıl yapıcam ben bu işlemi yaa deli olucam tel hiç bi programı kurmuoki ben bu dedklerinizi yapiimm ..yüklenemiyor bu dahili bi bileşen dior app programında bi yardımcı olun beyler ....şimdiden saolun

--------------- Ekleme ---------------

ayrıca arkadaslar pardon benim tel os.9.3 die geçi sizin yasdıklarınıza gore ama onun kurulumu yok nasıl yapıcam ben bunu cvplarınızı bekliorum tesekkurler tel n78
 

burakonmaz

Üye
link nerde
 

zkn18

Üye
Ya ben ne yaptım ne ettiysem bir türlü başaramadım nokia 5320 xm kullanıcısıyım lütfen yardım edin delircem :vur:vur
 

alibil

Üye
Security Manager v1.0.exe programını yükledikten sonra aşağıdaki hatayı verdi programda uygulamalarda görünmüyo ne yapmam gerek bilgi verirmisiniz


 
USAForever

USAForever

Üye
pfff. off.... çok zaman harcıyorum bu işlere..
 
frestasta

frestasta

Üye
arkadaşım v9.3 için neyapcaz
 

tolgadülger219

Üye
Yha bende nokşa 6210 navigator var ama onun dosyasını atmamışın 3 dosya en altta yazıyo ama linki bulamadım bana i yardım edebilirmisiniz

--------------- Ekleme ---------------

Pardon ben sana link nerde dedim de yanlış dedim indirdiğim dosyanın içinde os9.3 cihazlar yok bi yardım edebilirmisin
 

djridwan

Üye
abicim bu verdiğin programları ben telefopna kuramıyorum ki başta
app trk kurulmuyor telefona.. bu dahili bir bileşen diyorr. diğer hack yontemindede aynı sorun hellocribe telefona yuklenmiyor süresi geçmiş sertifika diyor ... ben bunları yukleyemi,yorum ki bunlarda sertifikasorunu war nasıl yapcaz bu işi
 
emirsari

emirsari

Üye
abicim bu verdiğin programları ben telefopna kuramıyorum ki başta
app trk kurulmuyor telefona.. bu dahili bir bileşen diyorr. diğer hack yontemindede aynı sorun hellocribe telefona yuklenmiyor süresi geçmiş sertifika diyor ... ben bunları yukleyemi,yorum ki bunlarda sertifikasorunu war nasıl yapcaz bu işi
"HelloOX2"Programını kullanarak s60.v3 telefonlarınızı hackleyebilirsiniz.Kurabilmeniz için sertifikalamanız lazım.Lütfen 581.mesaja bakın
 

noname2040

Üye
yapanın verenin elne sağlık bende APP TRK Yİ YÜKLEME SORUNU VAR KURARKEN BU DAHİLİ BİR BİLEŞEN DİYOR VE YÜKLENEMİYOR
 
gekommthier

gekommthier

Üye
offffff. App TRK i telin modeline göre kurun diyorsun. hata vermese kurcaz. o hata verincede geriye kalanlar bi işe yaramıyor!!!
 

DeSiRe25

Üye
çok saol kardeş emeğine sağlık bizlerle paylaştığın için sayende sorunsuzca yükleyebiliyorum herşeyi allah razı olsun
 
OGUZHAN432

OGUZHAN432

Üye
şu root sign olayı iyi imiş ben de o yüzden yapıcam zaten hackli benim tel ama olsun

--------------- Ekleme ---------------

ya app trkk yüklenirken taö ortasında hata veriyor yüklenemiyor diyor n73 telim var fp1 i kuruyorum ama olmuyor
 
Silinen Üye 726286

Silinen Üye 726286

Kapalı Hesap
yüklenemiyor dahili bilesen diyor offfff
 
innovation

innovation

Üye
Bu program ya sorunlu ya da eksik.N79da çalışmıyor
v2.80.9 os9.3ü buldum ama çalışmıyor
 
triyaki43

triyaki43

Üye
yapanın verenin elne sağlık bende APP TRK Yİ YÜKLEME SORUNU VAR KURARKEN BU DAHİLİ BİR BİLEŞEN DİYOR VE YÜKLENEMİYOR

Arkadaşlar bende DAHİLİ BİLEŞEN hatası alıyordum bu linkten yükledim s60_3_1_app_trk_2_8_9_MaxiCep.Com.sisx (42.7 KB (Kilobyte), 2319x kez indirildi)s60_3_1_app_trk_2_8_9_MaxiCep.Com.sisx (42.7 KB (Kilobyte), 2319x kez indirildi)s60_3_1_app_trk_2_8_9_MaxiCep.Com.sisx (42.7 KB (Kilobyte), 2319x kez indirildi) s60_3_1_app_trk_2_8_9_MaxiCep.Com.sisx (42.7 KB (Kilobyte), 2319x kez indirildi)
 

der763

Üye
app turk ü ykleyemedim onu nasıl halledicez kardeş
 

mstyvz91

Üye
Acaba bu yöntem v31.0.0.15 de işe yarar mı? şimdiden teşekkürler
 

CİHAT EMRE

Üye
yha n 85 de olmuyo yah sınırlenıyorummm:@:@:@:@
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt