Sertifika Sorununa Son !! - SecMan -Security Manager

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

bitanms

Üye
yha ben cihaza yukleyemedim bu app olanı dahılı bılesen dıyor yuklenmıyor cıhaza da attım ıcınden yuklemeyı denedım lakin olmuyor neden olabilir_?
 


yassiino

yassiino

Üye
vallahi çalışıyor,Allah razı olsun,süper paylaşım.
 

math_tiger

Üye
n80 de çalışıyormu?
 
deeppit

deeppit

Üye
bu desteklenen modeller bukadarmı sadece bir bölümümü ?
 

DarkWeder

Üye
Bnde MetroTRK bulunamadı Yada Unknown Mobile Hatası Veriyor xS xS Telefonum 5320 XM
 

ossea

Üye
ya arkadaşlar ben beceremedim Yüklenemiyor.Bu dahili bir bileşen. diye bir şey çıkıyor ne yapmayalıyım?
 

shoppindo

Üye
arkadaslar ben rootsingde progranı değiştirirken en sonlarda Certificate File Signing Failed diye bi hata veriyor... Neden olabilir ?
 
mgas19

mgas19

Üye
bende olmuyor. (app trk) programı için: (bu dahili bir bileşendir yüklenemiyor) diyor.
 
kalplerinprensi

kalplerinprensi

Üye
ya bu dahili bi bileşen deyip aptrk yi yüklemiyor yardım :(
tel n95 8gb app trk v2.80.6 os9.2 fp1 i yükleyemiyorum...................
 
mkbiksi

mkbiksi

Üye
dahili bileşendir yüklenemiyor
sorununu çözecek yokmu?
e71 sürüm 200
 
goblet

goblet

Üye
Bu yöntem 6220 C versiyon 3.25 için çalışrmı arkadaşım.
 

ineversmoke

Üye
Arkadaşlar merhaba.

Telefonum N95 8GB idi.

Bu telefona mobile video editör diye bir program kurmuştum, imzasız olarak.

Güzelce kullanıyordum.

Sonra bir hata ettik telefonu sattık, N96 aldık.

Buna aynı programı kurduğumda dahili bileşen hatası almıştım.

Biraz araştırdım, N96 fp2 imiş, program onunla uyumlu değildir dediler.

Aradan zaman geçti N96yı da sattım, tekrar N95 8GB aldım.

Şimdi aynı programı eskiden kullandığım bu telefona yüklediğimde yine dahili bileşen hatası alıyorum.

Telefonunun versiyonu 10.0.021

Bu konunun etiketlerinden birisi de dahili bileşen hatası.

Bu konunun birinci sayfasında anlatılan program bu sorunumu çözer mi?

Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
 

gignac

Üye
Bu yöntem sayesinde Sistem klasörlerine erişimi açabilir veya unsigned programları yüklemek için kullanabilirsiniz.

Programın Anlatımı By_FerreT :

Öncelikle eklentideki dosyaları PC'nize yükleyin,rardan çıkarın
App TRK programını cihazınızın modeline göre kurun(smybian OS 9.1 veya OS 9.2)
Cihazınızı bilgisayara USB üzerinden PC Suite modunda bağlayın.



App TRK programını cihazınızda çalıştırın. Bluetooth ile bağlanılsın mı sorularına İptal deyin.
Seçenek>Settings>Connection adımlarını izleyerek o kısmı USB olarak değiştirin(yukarıdaki resim gibi)
Geri gelin ve Seçenek>Connect adımlarını izleyin,program açık kalacak (aşağıdaki resim gibi)



PC Suite ile bağlantı devam ederken "Security Manager v1.0.exe" programını bilgisayarınıza kurun ve çalıştırın



Otomatik port arattırın yani Next deyin..Bazı cihazlarda portlar gözükmez el ilede tanıtabilirsiniz..



Yukarıdaki gibi gibi otomatik yüklenme başlayacak ve artık cihazınızda Secman programı yüklenmiş oldu.
Uygulamalar bölümünde SecMan isimli bir programın yüklendiğini göreceksiniz.Bu programa girin



Burada ilk 2 seçeneği de tamam diyerek onaylayın ve etkinleştirmiş olun.

Programın Türkçe anlamı ;
Seçenek - Turn Plat. Security OFF -> Sistem klasörlerine erişimi açar.
Seçenek - Turn Plat. Security ON - > Sistem klasörlerine erişimi kapatır.
Seçenek - Install root certificate -> RootSiGN ile signed yapılmış bütün programları yüklemenizi sağlar.
Seçenek - Uninstall SecMan -> Programı cihazınızdan kaldırır.
Seçenek - Restore default -> Yaptığınız değişiklikleri ilk haline getirir.


Ardından RootSign v1.0 Programını çalıştırıyoruz,sertifikalanacak programı seçiyoruz (sis ve sisx seçeneği mevcut) Root Sign The SiS! butonuna tıklıyoruz



ve program sertifikalandı..ve artık cer dosyasına gerek kalmıyor :locked:

Sertifikalanmış yeni sis yada sisx dosyanız, programda gösterdiğiniz hacklenen dosyanın bulunduğu aynı yerde oluyor

Örneğin;
masaüstünde program klasöründe, X-plore_S60_3rd.sisx hacklediyseniz => yine masaüstünde, program klasöründe, X-PLORE_S60_3RD.RootSiGNED.sisx oluyor adı ve bunu telefona gönderiyorsunuz sorunsuz kuruluyor.

Eğer bu son aşamayla da uraşmak istemiyorsanız,
Yani her uygulamalayı, sertifika ile uraşmadan direkt telefona kurmak istiyorum derseniz bu işlemi yaptıktan sonra ( tıpkı eski symbian serisi telefonlarda oldugu gibi ) Aşağıdaki linktekini uygulamalısınız.
http://www.maxicep.com/s60-3rd-sist...iz-program-yukleme-install-server-142133.html

OS9.1 Cihazlar:
Nokia N77, Nokia E61i, Nokia E65, Nokia N93i, Nokia N91 8GB, Nokia E62, Nokia E50, Nokia 5500
Nokia N93, Nokia N73, Nokia N80, Nokia N71, Nokia N92, Nokia E70, Nokia E60, Nokia E61, Nokia 3250
OS9.2 Cihazlar (FP1):
Nokia 6124 Classic, Nokia N82, Nokia N95-3 NAM, Nokia E51, Nokia N95 8GB, Nokia N81
Nokia N81 8GB, Nokia 6121 Classic, Nokia 6120 Classic, Nokia 5700 XpressMusic
Nokia 6110 Navigator, Nokia E90 Communicator, Nokia N76, Nokia 6290, Nokia N95
OS9.3 Cihazlar (FP2):
Nokia 5320 XpressMusic, Nokia N78, Nokia N96 ,Nokia 6210 Navigator ,Nokia 6220 classic


İzinsiz Kopyalamayın :oke:

Benimki n78 ama ekteki dosyada os9.3 için kurulum yok nasıl yapıcam?
 

erdemliyim

Üye
ya millet mi çok zeki becerikli ve sabırlı, yoksa ben mi çok kafasız, elinden hiçbirşey gelmez ve sabırsızn tekiyim. ya üç beş yazı okudum. bunları değil becerebilmek, anlayamadım bile. o oradan bu buradan, nedir bu kardeşim. hacker olacak adamlarsınız, kutluyorum. bir ara gelsemde benim telefonada yapsanız, sizleri o esna da hayran hayran izlesem.
 
orukm

orukm

Üye
tkrlr.
 
tozluplak

tozluplak

Üye
bu dediğiniz yöntem samsung innov8 e de kuruluyo mu yoksa sadece nokialar için mi
 
Silinen Üye 476002

Silinen Üye 476002

Kapalı Hesap
Ferret Kardeşim Allah senden razı olsun %100 ıse yarıyor bu yontem . Biraz uğraştım ama degdi :yuru:)
 

lider

Üye
kardeş bende olmuyor otomatik port kısmında kalıyor bulmuyor ötesinde gecmiyor.her yolu denedim fakat bi sonuca varamadım lütfen yardımcı olun tel 6120c v 6.01
 
güvenlik1960

güvenlik1960

Üye
merhaba arkadaşlar telefonum 6220Clasıc APP Trk proğramını yüklemiyor " Tümleşik bir bileşendir" uyrısı alıyorum . yardımlarınız için şimdiden teşekkür edrim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt