Sertifika Sorununa Son !! - SecMan -Security Manager

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

acilsifalar

Üye
süpersin valla eline sağlık
 


zenderim

zenderim

Üye
e 65 bu bir dahili bileşen yüklenemez diyor
 
cCeaNn

cCeaNn

Üye
app trk telefona kurdum ve pc suite ilede bağlandım fakat bilgisayardan app trk kurarken tam telefona bağlıyo sonrada bağlantısı kesiliyor ne yapmam gerek_??
 
agurcan

agurcan

Üye
Hocam benim tel. şu Apptrk programını bile yüklemiyor ne yapacam ben?
 
GrafiXer

GrafiXer

Üye
6210 navigatorde dahili bileşen hatası veriyor.

Sorunumuza cevap verilmiyecek herhalde arkadaşlar:(
 
crocker

crocker

Üye
kardes ya benimde e71 var app trk yuklerkeken bu dahili bir birlesen diye hata veriyor bi yardimci olursan sevinirim
 

mnbvc43

Üye
öncelikle bu paylaşım için teşekkürler.ben pek anlamıyorum bu işlerden.formada yeni kayıt oldum.bende e65 var.bu yöntemi gerçekleştiremedim.app trk pragramı tele yüklenmiyor.yardımcı olursanız sevinirim.

--------------- Ekleme ---------------

yardımcı olacak yok mu.dahili bileşen hatası.bunun çözümü yok mu.kimse yok mu ya.
 

sberk

Üye
içinden FP2 çıkmadı n96'a kurulmuyor..
 

nefreeet_10

Üye
yaf hocam bu en son signing files uyarısı veriyo
 

mustix_1907

Üye
Allah senden razı olsn en az 10 tane kendıı buyuk zanneden forumlarda yontemler denedım uzun uzun şeyler hıcbırı olmadı bu 5 dklık iş oldu . ellerine saglık süpersn
 

cenk_yalcin

Üye
arkadaşlar bu yöntem eeski sürüm telefonlarda oluyor. n73 de versiyon güncellemeden önce yapabiliyordum bu yöntemle ama güncellemeden sonra olmadı. ayrıca ben n96 aldım ama hala şu işi çözemedim.dosyayı yüklemek istediğimde,"dahili bir bileşen diyor.yok mu n 96 ya uygulayabileceğimiz bir yöntem
 

21thejackal

Üye
Bu Bir DAHİLİ BİRLEŞENNNNN SORUNU ÇÖZÜN LÜTFEN
 
scorpion11

scorpion11

Üye
ya ben n95 i en son versiyona(v31.0.17) yükselttim ama secman yüklenmiyor:(.sertifikalama yapamıyorum...nokianın blue temasını sertifikalı nerden bulabilirim.yardım
 
byilmazZ

byilmazZ

Üye
çok çok çok çok ama çooooooooook teşekkür ederim çok işime yaradı walla, çok saolun :oke:
 

fss_575

Üye
N82 v10 da sorunsuz çalıştı.. emeğine sağlık.. anlattıklarını uyguladıktan sonra secman ve trk programlarını telefondan silebilir miyim? saygılar
 
boorce

boorce

Üye
e65 telefonum var ve yazılımı güncelledim denedim olmuo.yeni yazılıma uygun geliştirebilir misiniz acaba bu sorun herkezde var!!!!!!!!!1
 

Pyrexez392

Üye
5800 da ise yarar mi??
 
karacocuk52

karacocuk52

Üye
benim tel app trk yi yüklemiyor dahili bileşen diyor
 

sekolayn06

Üye
ya dahılı bılesen dıye bısey cıkıyor app trk yı yuklemıyor.telım e51 bı yardımcı olun lutfennn

--------------- Ekleme ---------------

N95 8GBa yüklemeye çalıştığımda da aynı hata mesajını aldım. ilerleyemiyorum yardımcı olabilir misniz?
aynı sorun bendede var arkadasa ozeldende mesaj attım ama nerdeee cevap yok
 

ayyhandeniz

Üye
slm daha başta app trk programını e 65 e kuramıyorum. bu dahili bileşen diye kurulumu reddediyor. ne yapabilirim..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt