Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Sertifika Sorununa Son !! - SecMan -Security Manager
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
acilsifalar
Üye
süpersin valla eline sağlık
zenderim
Üye
e 65 bu bir dahili bileşen yüklenemez diyor
cCeaNn
Üye
app trk telefona kurdum ve pc suite ilede bağlandım fakat bilgisayardan app trk kurarken tam telefona bağlıyo sonrada bağlantısı kesiliyor ne yapmam gerek_??
agurcan
Üye
Hocam benim tel. şu Apptrk programını bile yüklemiyor ne yapacam ben?
GrafiXer
Üye
6210 navigatorde dahili bileşen hatası veriyor.
Sorunumuza cevap verilmiyecek herhalde arkadaşlar
crocker
Üye
kardes ya benimde e71 var app trk yuklerkeken bu dahili bir birlesen diye hata veriyor bi yardimci olursan sevinirim
mnbvc43
Üye
öncelikle bu paylaşım için teşekkürler.ben pek anlamıyorum bu işlerden.formada yeni kayıt oldum.bende e65 var.bu yöntemi gerçekleştiremedim.app trk pragramı tele yüklenmiyor.yardımcı olursanız sevinirim.
--------------- Ekleme ---------------
yardımcı olacak yok mu.dahili bileşen hatası.bunun çözümü yok mu.kimse yok mu ya.
sberk
Üye
içinden FP2 çıkmadı n96'a kurulmuyor..
nefreeet_10
Üye
yaf hocam bu en son signing files uyarısı veriyo
mustix_1907
Üye
Allah senden razı olsn en az 10 tane kendıı buyuk zanneden forumlarda yontemler denedım uzun uzun şeyler hıcbırı olmadı bu 5 dklık iş oldu . ellerine saglık süpersn
cenk_yalcin
Üye
arkadaşlar bu yöntem eeski sürüm telefonlarda oluyor. n73 de versiyon güncellemeden önce yapabiliyordum bu yöntemle ama güncellemeden sonra olmadı. ayrıca ben n96 aldım ama hala şu işi çözemedim.dosyayı yüklemek istediğimde,"dahili bir bileşen diyor.yok mu n 96 ya uygulayabileceğimiz bir yöntem
21thejackal
Üye
Bu Bir DAHİLİ BİRLEŞENNNNN SORUNU ÇÖZÜN LÜTFEN
scorpion11
Üye
ya ben n95 i en son versiyona(v31.0.17) yükselttim ama secman yüklenmiyor.sertifikalama yapamıyorum...nokianın blue temasını sertifikalı nerden bulabilirim.yardım
byilmazZ
Üye
çok çok çok çok ama çooooooooook teşekkür ederim çok işime yaradı walla, çok saolun
fss_575
Üye
N82 v10 da sorunsuz çalıştı.. emeğine sağlık.. anlattıklarını uyguladıktan sonra secman ve trk programlarını telefondan silebilir miyim? saygılar
boorce
Üye
e65 telefonum var ve yazılımı güncelledim denedim olmuo.yeni yazılıma uygun geliştirebilir misiniz acaba bu sorun herkezde var!!!!!!!!!1
Pyrexez392
Üye
5800 da ise yarar mi??
karacocuk52
Üye
benim tel app trk yi yüklemiyor dahili bileşen diyor
sekolayn06
Üye
ya dahılı bılesen dıye bısey cıkıyor app trk yı yuklemıyor.telım e51 bı yardımcı olun lutfennn