sertifika sorunu ile ilgili!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
boorce

boorce

Üye
    Konu Sahibi
sertifika sorunu ile ilgili!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
arkadaşlar benim e65 telefonum var ve sertifika sorunu yaşıom. telefonun sürümü 4.633.74.00 yardım ederseniz sevinirim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
 


volpan

volpan

Üye
http://www.maxicep.com/symbian-destek/sertifika-alma-islemi-cer-opda-resimli-anlatim-200075.html

--------------- Ekleme ---------------

açılan konuyu araştırsan bulacaksın ama hazırcılık başa bela http://www.maxicep.com/symbian-destek/sertifika-alma-islemi-cer-opda-resimli-anlatim-200075.html burada en ince ayrıntısına kadar yazılı

--------------- Ekleme ---------------

http://www.maxicep.com/symbian-destek/sertifika-alma-islemi-cer-opda-resimli-anlatim-200075.html bu linkte anlatılıyor bu konuyla ilgili herşey
 
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
http://www.maxicep.com/symbian-destek/sertifika-alma-islemi-cer-opda-resimli-anlatim-200075.html

--------------- Ekleme ---------------

açılan konuyu araştırsan bulacaksın ama hazırcılık başa bela http://www.maxicep.com/symbian-destek/sertifika-alma-islemi-cer-opda-resimli-anlatim-200075.html burada en ince ayrıntısına kadar yazılı

--------------- Ekleme ---------------

http://www.maxicep.com/symbian-destek/sertifika-alma-islemi-cer-opda-resimli-anlatim-200075.html bu linkte anlatılıyor bu konuyla ilgili herşey
sağolasın arkadaş görmemiş sanırım hemen konu açmış :):oke:
 
boorce

boorce

Üye
    Konu Sahibi
saol kardeş
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt