haltie
Üye
Sergen Yalçın Efsanesi Röportajlar
kadıköy'de oynanıp 2-2 biten fenerbahçe maçı sonrası, maç esnasında bir pozisyon hakkında yorumu;
"alex'le aynı topu almak için yanyana koşu yaptık, kendimi carl lewis gibi hissettim."

Frikik kazanırız ve..
Ahmet Dursun:Ne yapacağız abi..
Sergen:Ne yapacağızı var mı Ahmet sen çekileceksin ben vurucam..
Spiker: Sergen geldi vurdu ve Gooooll

vedat okyar: "Sergen koşmadığın için çok eleştiriliyorsun, ne diyorsun bu konuda?"
Sergen: "Ya Vedat Abi, ben koşunca yoruluyorum, bunu kimseye anlatamıyorum bir türlü."

Muhabir: Sergen, hagi basketbol potasına sırtını dönüp basket atabiliyor ne diyeceksin
Sergen: Bende ayakla atıyorum yani ne olmuş

100. yıldaki denizlispor maçında üç beş kişiyi seri çalımladıktan sonra kaleciyi de geçmiş ancak açısını kaybettiğinden dolayı ortaya çıkardığı topa hiçbir takım arkadaşı dokunamamıştı. maçtan sonra olaya en yakın beşiktaşlı olan giunti'ye pozisyon hakkındaki düşünceleri sorulduğunda ise italyan oyuncu yorumu koparmıştır:
"biz de herkes gibi sergen'in yaptığı hareketleri hayranlıkla izledik. o kadar ki topa hareketlenmeyi bile unuttuk!"

Muhabir: Sergen chelsea macı için 80.000 dolar bahis oynadıgın söyleniyor ne diyeceksin
Sergen: O kadar büyük oynamasaydım 2 Gol atmazdım herhalde

belçikayla oynanan milli maçtan sonra PLATİNİ kendisi için şunu demiştir. '' ben böyle bir oyuncu görmedim oyuna girdi 10 dakikada bir asist yaptı, bir gol attı, birde kırmızı kart gördü''

- hasan şaş için yıldız diyorlar sergen, bu olaya ne diyeceksin ?
+ hasan şaş yıldızsa, ben kuyruklu yildizım.

Rize maçında 85 metre topu sürüp kaleciyi çalımlayarak attığı golü soran gazetecilere verdiği cevap;
"olur böyle şeyler büyütmeyin"

-Sergen çok hoşlandığı bir kıza mesaj atmak için arkadaşından yardım istemiş.Arkadaşı da ona 'bu dünyada iki kör tanıdım, biri senden başka hiç kimseyi görmeyen ben, diğeri beni hiç görmeyen sen...' diye bir mesaj yazmasını tavsiye etmiş.Sergen de mesajı çok uzun bulunca kısaltıvermiş. 'Bu dünyada iki kör tanıdım biri sen,diğeride ben'
''zeka işte'' kafa nelere çalışıyor
Ziya Şengul:Ben senin en çok eleştirildiğin dönemlerde bile her zaman Sergenci oldum, senden yana tavır koydum..
Sergen:Sen de benim yüzümden çok eziyet çektin be Ziya abi..

kadıköy'de oynanıp 2-2 biten fenerbahçe maçı sonrası, maç esnasında bir pozisyon hakkında yorumu;
"alex'le aynı topu almak için yanyana koşu yaptık, kendimi carl lewis gibi hissettim."

Frikik kazanırız ve..
Ahmet Dursun:Ne yapacağız abi..
Sergen:Ne yapacağızı var mı Ahmet sen çekileceksin ben vurucam..
Spiker: Sergen geldi vurdu ve Gooooll

vedat okyar: "Sergen koşmadığın için çok eleştiriliyorsun, ne diyorsun bu konuda?"
Sergen: "Ya Vedat Abi, ben koşunca yoruluyorum, bunu kimseye anlatamıyorum bir türlü."

Muhabir: Sergen, hagi basketbol potasına sırtını dönüp basket atabiliyor ne diyeceksin
Sergen: Bende ayakla atıyorum yani ne olmuş

100. yıldaki denizlispor maçında üç beş kişiyi seri çalımladıktan sonra kaleciyi de geçmiş ancak açısını kaybettiğinden dolayı ortaya çıkardığı topa hiçbir takım arkadaşı dokunamamıştı. maçtan sonra olaya en yakın beşiktaşlı olan giunti'ye pozisyon hakkındaki düşünceleri sorulduğunda ise italyan oyuncu yorumu koparmıştır:
"biz de herkes gibi sergen'in yaptığı hareketleri hayranlıkla izledik. o kadar ki topa hareketlenmeyi bile unuttuk!"

Muhabir: Sergen chelsea macı için 80.000 dolar bahis oynadıgın söyleniyor ne diyeceksin
Sergen: O kadar büyük oynamasaydım 2 Gol atmazdım herhalde

belçikayla oynanan milli maçtan sonra PLATİNİ kendisi için şunu demiştir. '' ben böyle bir oyuncu görmedim oyuna girdi 10 dakikada bir asist yaptı, bir gol attı, birde kırmızı kart gördü''

- hasan şaş için yıldız diyorlar sergen, bu olaya ne diyeceksin ?
+ hasan şaş yıldızsa, ben kuyruklu yildizım.

Rize maçında 85 metre topu sürüp kaleciyi çalımlayarak attığı golü soran gazetecilere verdiği cevap;
"olur böyle şeyler büyütmeyin"

-Sergen çok hoşlandığı bir kıza mesaj atmak için arkadaşından yardım istemiş.Arkadaşı da ona 'bu dünyada iki kör tanıdım, biri senden başka hiç kimseyi görmeyen ben, diğeri beni hiç görmeyen sen...' diye bir mesaj yazmasını tavsiye etmiş.Sergen de mesajı çok uzun bulunca kısaltıvermiş. 'Bu dünyada iki kör tanıdım biri sen,diğeride ben'
''zeka işte'' kafa nelere çalışıyor

Ziya Şengul:Ben senin en çok eleştirildiğin dönemlerde bile her zaman Sergenci oldum, senden yana tavır koydum..
Sergen:Sen de benim yüzümden çok eziyet çektin be Ziya abi..




