Sergen Yalçın Efsanesi Röportajlar

Sponsorlu Bağlantılar

haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
Sergen Yalçın Efsanesi Röportajlar


kadıköy'de oynanıp 2-2 biten fenerbahçe maçı sonrası, maç esnasında bir pozisyon hakkında yorumu;

"alex'le aynı topu almak için yanyana koşu yaptık, kendimi carl lewis gibi hissettim."

:zuhaha:


Frikik kazanırız ve..

Ahmet Dursun:Ne yapacağız abi..

Sergen:Ne yapacağızı var mı Ahmet sen çekileceksin ben vurucam..

Spiker: Sergen geldi vurdu ve Gooooll

:zuhaha: :zuhaha:

vedat okyar: "Sergen koşmadığın için çok eleştiriliyorsun, ne diyorsun bu konuda?"
Sergen: "Ya Vedat Abi, ben koşunca yoruluyorum, bunu kimseye anlatamıyorum bir türlü."
:zuhaha:

Muhabir: Sergen, hagi basketbol potasına sırtını dönüp basket atabiliyor ne diyeceksin
Sergen: Bende ayakla atıyorum yani ne olmuş

:zuhaha:

100. yıldaki denizlispor maçında üç beş kişiyi seri çalımladıktan sonra kaleciyi de geçmiş ancak açısını kaybettiğinden dolayı ortaya çıkardığı topa hiçbir takım arkadaşı dokunamamıştı. maçtan sonra olaya en yakın beşiktaşlı olan giunti'ye pozisyon hakkındaki düşünceleri sorulduğunda ise italyan oyuncu yorumu koparmıştır:

"biz de herkes gibi sergen'in yaptığı hareketleri hayranlıkla izledik. o kadar ki topa hareketlenmeyi bile unuttuk!"

:zuhaha:

Muhabir: Sergen chelsea macı için 80.000 dolar bahis oynadıgın söyleniyor ne diyeceksin
Sergen: O kadar büyük oynamasaydım 2 Gol atmazdım herhalde

:zuhaha:

belçikayla oynanan milli maçtan sonra PLATİNİ kendisi için şunu demiştir. '' ben böyle bir oyuncu görmedim oyuna girdi 10 dakikada bir asist yaptı, bir gol attı, birde kırmızı kart gördü''
:ağlarım:


- hasan şaş için yıldız diyorlar sergen, bu olaya ne diyeceksin ?
+ hasan şaş yıldızsa, ben kuyruklu yildizım.

:zuhaha:

Rize maçında 85 metre topu sürüp kaleciyi çalımlayarak attığı golü soran gazetecilere verdiği cevap;

"olur böyle şeyler büyütmeyin"

:zuhaha:

-Sergen çok hoşlandığı bir kıza mesaj atmak için arkadaşından yardım istemiş.Arkadaşı da ona 'bu dünyada iki kör tanıdım, biri senden başka hiç kimseyi görmeyen ben, diğeri beni hiç görmeyen sen...' diye bir mesaj yazmasını tavsiye etmiş.Sergen de mesajı çok uzun bulunca kısaltıvermiş. 'Bu dünyada iki kör tanıdım biri sen,diğeride ben'


''zeka işte'' kafa nelere çalışıyor :ehe


Ziya Şengul:Ben senin en çok eleştirildiğin dönemlerde bile her zaman Sergenci oldum, senden yana tavır koydum..

Sergen:Sen de benim yüzümden çok eziyet çektin be Ziya abi..

:zuhaha:


 
  • Beğen
Tepkiler: Mert, navigo ve talat_tlt


talat_tlt

talat_tlt

Üye
çok iyi yaa
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
adam bomba ya ntvde devam ediyor zaten bayern münih olayına kopuyorum :D

 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Sergen :)
 
Love Prince

Love Prince

Üye
:d:
 
zibidi39

zibidi39

Üye
rıdvannında var bole soprtajları onlarda cok ıyı
 
orgeneral2203

orgeneral2203

Üye
abi komedi ya resmen :D
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
ntvde konuşuyor şuan ntvsporda:ehe
 
Mert

Mert

Üye
belçikayla oynanan milli maçtan sonra PLATİNİ kendisi için şunu demiştir. '' ben böyle bir oyuncu görmedim oyuna girdi 10 dakikada bir asist yaptı, bir gol attı, birde kırmızı kart gördü''

Nasıl becermiş ya 10 dk ya öömür sığdırmış :D
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
öyle bir futbolcu işte ama çok gevşelti attığı frikikleri hala atan yok 90 denilen şeyi yapıyordu
 
Mert

Mert

Üye
Tribündeyken görmüştüm bikere.Ama çok küçüktüm. Videolarıyla yetiniyorum şimdi.4-5 lik bi oyuncu
 
electro77

electro77

Üye
Tam bomba adam :)
 
werarce

werarce

Üye
:d:
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
iyiki beşiktaşlı :)
 

Benzer Konular

Amaru Shady
Cevap
6
Görüntüleme
761
Amaru Shady
LAZOFLU
Cevap
6
Görüntüleme
782
Mad EagLe
Kingmortall
Cevap
4
Görüntüleme
3K
esokmen
Cevap
2
Görüntüleme
797
bboyQ7
Cevap
3
Görüntüleme
651
NowOrNewer


Üst Alt