Sensation Toggle Pack by najanaja

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
Sensation Toggle Pack by najanaja
Ewet kısa bi aradan sonra yeni pakedimiz hazır Yıllık izne ayrıldım bundan sonra bolbol çıkartırım artık
Beğenmeniz dileğiyle Güle Güle kullanın arkadaşlar.


İÇERİK :

Radyo kullanarak çal
Sessiz
Dlna
Offline
NFC
Wi-Fi
Mobil veri izleyici
Network 3G
Bluetooth
Mobil veri açık/kapalı



 

Ekli dosyalar

Tepkiler: yutkun, Reşwan, jatvalca ve 3 diğerleri
teşekkürler dostum eline sağlık
 
Tepkiler: najanaja

akifd

Üye
tesekkuler arkadaşım saati de i güzelmiş linki varmı acaba
 
Tepkiler: najanaja

sLeepLe

Üye
Eline sağlık kardeşim güzel olmuşlar tatildesin devamını bekliyom güzel widget serileri
 
Tepkiler: najanaja

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
tesekkuler arkadaşım saati de i güzelmiş linki varmı acaba

rica ederim kardeşim ama saat bana özel gördüğün üzera adım yazıyo zaten üstünde


- - - Eklendi - - -

Eline sağlık kardeşim güzel olmuşlar tatildesin devamını bekliyom güzel widget serileri

ayıp ediyon en baştada belirtttim zaten bundan sonra bol bol gelir artık ama hoş görünen modeller yapacam öle farklı set yapmayacam herkesin beğenip kullanabileceği setler mesela elegance dediğim gibi çok beğenildi Rica ederim.
 
Tepkiler: asigsasi, yaren_dede ve sLeepLe

sLeepLe

Üye
Yap yapta kullanalım güzel güzel widgetlar
 
Tepkiler: najanaja

dostum yapma böyle şeyler şimdide isme özel saat siparişi gelmeye başlayacak
 
Tepkiler: najanaja ve asigsasi
Temayla çok uyumlu oluyor.
 
Tepkiler: najanaja

emelli

Üye
teşekkürler kardeş resimdeki avkonu nasıl bulabilirim kardeş
 
Tepkiler: najanaja

najanaja

Üye
    Konu Sahibi


dostum yapma böyle şeyler şimdide isme özel saat siparişi gelmeye başlayacak

yok artık sipariş almıyorum bu saat beni çok uğraştırdı zaten biçok katmandan oluşuyo bida uğraşamam aslında bunu ekranda tutmamın tek sebebi can yabancı forumlarda paylaşıyo bizim yaptıklarımızı görsünler die ekranda tutuyom böle şeyleri hava olsun die deil yani, yanlış anlaşılma olmasın haaa
 

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler ellerine sağlık

- - - Eklendi - - -



şimdi ben böyle demedim der

yani demediğimi herkes bilio siz baya çakal çıktınız walla bütün yorumları okumasa biri direkt beni suçlayacak yanlış yapıyosunuz bida olmasın rica ederim.


- - - Eklendi - - -

Temayla çok uyumlu oluyor.

zaten temayla uyumlu yaptım bu temayla birebir aynı rica ederim


- - - Eklendi - - -

teşekkürler kardeş resimdeki avkonu nasıl bulabilirim kardeş

aynen can'ın dedii gibi bulamazsın bu kendi avkonum kusura bakma Rica ederim.


- - - Eklendi - - -


avkon najanaja abimizin avkonu.o yaptı.

ben yapmadım sadece düzenledim
 

Çaktırma


- - - Eklendi - - -



Selva'da denemiş.Denediğine göre beğenmiş demektir
 
Tepkiler: najanaja

najanaja

Üye
    Konu Sahibi


Çaktırma


- - - Eklendi - - -



Selva'da denemiş.Denediğine göre beğenmiş demektir

ama sen ind190 temasıyla denemişsin bu widget syarmwawa temasıyla uyumlu bendekide o tema gördüm looks cool demiş afedersin ama beğenilmeyecek gibimi kardeş biraz efekt ekledim harika oldu yani


- - - Eklendi - - -

bu ara sende 2 wifi widgeti war biri küçük biri büyük o nasıl olduyo öle
 

iyavuzoz

Üye
Eline sağlık abi teşekkürler
 

abi dikkat et ekran benim değil Selva'nın wifi küçük uygulaması var.nokia yaptı ya hani.arat forumda mutlaka bulursun.


- - - Eklendi - - -

http://www.maxicep.com/symbian-3-wi...symbian-3-unsigned-turkce-maxipda-681440.html

bu işte.
 
Tepkiler: najanaja
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...