"Senden dost olur mu Fenerbahçe?"

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
    Konu Sahibi
"Senden dost olur mu Fenerbahçe?"
Galatasaray'lı taraftarlar, 19 Mayıs Salı günü Fenerbahçe ile BJK İnönü Stadı'nda yapılacak dostluk derbisine tepki gösterdiler. Taraftarlar, ''Senden dost olur mu Fenerbahçe? Bekliyoruz seni Dolmabahçe'de'' diye bağırdılar. Gençlerbirliği maçından önce görevi başında vefat eden Ispartaspor Kaleci Antrenörü Semih Görgün anısına 1 dakikalık saygı duruşunda bulunuldu.
PAF Ligi'nde oynanan maçta Gençlerbirliği, Galatasaray'ı 1-0 mağlup etti.

FENERBAHÇE İLE UĞRAŞTILARGalatasaraylı taraftarlar maçtan önce Fenerbahçe'nin, Fortis Türkiye Kupası'nda finalinde Beşiktaş'a yenilmesiyle dalga geçtiler. ''En büyük Fenerli, Fred Çakmaktaş'' diye bağıran yenilenen eski açık tribündeki taraftarlar, ''27 sene mi oldu? Oha Fenerbahçe'', ''Kupa nerede, en son gören huzur evinde'' diye tempo tuttular.



17.05.2009
Kaynak : AA
 


wolfman16

wolfman16

Üye
Aferin onlara...
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Bknz: Cahil olmak , Terbiyesizlik.. :oke:


 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
    Konu Sahibi
DiaBLoS™;1380555' Alıntı:
Bknz: Cahil olmak , Terbiyesizlik.. :oke:



Ne alaka terbiyesizlik cahillikle onu anlayamadım ...
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Çok alakası var.. Ortaya güzel birşey yapılmış. Ligde yapılan lig maçında istenmedik olaylar olmadı mı? OLDU.. İki takım başkanları ve oyuncuları da bu ayıbı gidermek için güzel bir karar almışlar. 3-5 kendini bilmez kişiler böyle söylemesi son derece geri kalmışlıktır onlar açısından.+ terbiyesizliktir benim açımdan tabi. :oke:

Bunun savunulması dahi olamaz..
 

Doğan

Üye
Çok alakası var.. Ortaya güzel birşey yapılmış. Ligde yapılan lig maçında istenmedik olaylar olmadı mı? OLDU.. İki takım başkanları ve oyuncuları da bu ayıbı gidermek için güzel bir karar almışlar. 3-5 kendini bilmez kişiler böyle söylemesi son derece geri kalmışlıktır onlar açısından.+ terbiyesizliktir benim açımdan tabi. :oke:

Bunun savunulması dahi olamaz..

Kesinlikle :oke:
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
    Konu Sahibi
DiaBLoS™;1380593' Alıntı:
Çok alakası var.. Ortaya güzel birşey yapılmış. Ligde yapılan lig maçında istenmedik olaylar olmadı mı? OLDU.. İki takım başkanları ve oyuncuları da bu ayıbı gidermek için güzel bir karar almışlar. 3-5 kendini bilmez kişiler böyle söylemesi son derece geri kalmışlıktır onlar açısından.+ terbiyesizliktir benim açımdan tabi. :oke:

Bunun savunulması dahi olamaz..

Bu kararı alan klüp başkanları değildir.Yeni spor bakanının girişimidir.Federasyon tarafından tertip edilmiştir.Kaldıki bugün itibariyle maç iptal edilmiştir...

Taraftarlar ne demiş bekliyoruz Dolmabahçe'de demiş.Maç oynanmasın demiş mi? Bekliyoruz demiş demekki o gün o saatte orda olacağız diyorlar.Yani maç olmasın demiyorlar.Bu da demektir ki senin ithamların geçersizdir.

Ayrıca Galaasaray taraftarını 3 kişi 5 kişi olarak nitelendirip cahillik ve terbiyesizlikle suçlamak kimsenin haddi değildir.

Yıllardır Türkiye Kupası'nı kazanamayan ezeli rakibine göndermeler yapmak bu kupayı en çok kazanan takım olman Galatasaray'ın en doğal hakkıdır.Eğerki diğer tezahüratlarada itirazın olacaksa bu da onlara cevabımdır.

Sevgiler saygılar iyi forumlar...
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
3-5 kişi söylüyor bende bunu cahilliklik ve terbiyesizlik olarak nitelendiriyorum ve bu hakkıda kendimde paşalar gibi buluyorum . Bu 1

İthamlarım oldukça geçerlidir ve senin bu taraftarların söylemlerini onaylaman gerçekten daha acı olanıdır.

Maç oynansın ya da oynanmasın diyen bir kişi de yok , söylemim de yok zaten. orası senin kendi uydurman kusura bakma Kaan kardeş..:ehe
 
lovestar

lovestar

Üye
DiaBLoS™;1380555' Alıntı:
Bknz: Cahil olmak , Terbiyesizlik.. :oke:



aynen katılıyorum bende.bu kadar fazla fanatizm iyi değil.sporun ruhuna yakışmıyor...
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
    Konu Sahibi
Çok alakası var.. Ortaya güzel birşey yapılmış. Ligde yapılan lig maçında istenmedik olaylar olmadı mı? OLDU.. İki takım başkanları ve oyuncuları da bu ayıbı gidermek için güzel bir karar almışlar. 3-5 kendini bilmez kişiler böyle söylemesi son derece geri kalmışlıktır onlar açısından.+ terbiyesizliktir benim açımdan tabi. :oke:
Bu mesajda ne demişsin."Ortaya güzel birşey yapılmış. Ligde yapılan lig maçında istenmedik olaylar olmadı mı? OLDU.. İki takım başkanları ve oyuncuları da bu ayıbı gidermek için güzel bir karar almışlar." Burda kastettiğin yapılması düşünülen maç değil mi? Yoksa hayali bişeyden mi bahsediyordun?

"3-5 kendini bilmez kişiler böyle söylemesi son derece geri kalmışlıktır onlar açısından.+ terbiyesizliktir" Burda ne demişsin? 3-5 kişinin o maç hakkında söyledikleri ile ilgili yorum yapmışsın haddin olmayarak.
DiaBLoS™;1380835' Alıntı:
3-5 kişi söylüyor bende bunu cahilliklik ve terbiyesizlik olarak nitelendiriyorum ve bu hakkıda kendimde paşalar gibi buluyorum . Bu 1

İthamlarım oldukça geçerlidir ve senin bu taraftarların söylemlerini onaylaman gerçekten daha acı olanıdır.

Maç oynansın ya da oynanmasın diyen bir kişi de yok , söylemim de yok zaten. orası senin kendi uydurman kusura bakma Kaan kardeş..:ehe

İthamların geçersizdir.3-5 kişi diye nitelendirdiğin Türkiye'nin en büyük klübünün taraftarıdır.Sami Yen kaç kişiliktir? 3-5 kişilik midir? Bunca sayıda taraftarın sonuna kadar haklı olarak yaptığı tezahüratları bu şekilde değerlendirme hakkını kendinde bulman gariptir zira senin koskoca Galatasaray'ın taraftarına ithamların bir uçak motorundan çıkan sesin yanındaki sinek vızıltısı gibi kalıyor.Sen yinede aksini iddaa edip kendi yaptığın yorumları haklı bulup kendi kendini takdir edebilirsin.Kolay gelsin :)
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
:ehe:ehe:ehe
 
BaşıBozuk

BaşıBozuk

Üye
Yürübe aslanım NeedLeFLuff kim tutar seni, şimdi ben bu arkadaşa cevap yazam kesin kavga çıkar senin söylemen çok iyi oldu ;)
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Yürübe aslanım NeedLeFLuff kim tutar seni, şimdi ben bu arkadaşa cevap yazam kesin kavga çıkar senin söylemen çok iyi oldu ;)

Tüh napacaz şimdi..

Diablos çok üzülür deme ya. :ehe

La ne komik adamlar varya:D.D:D
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
    Konu Sahibi
Yürübe aslanım NeedLeFLuff kim tutar seni, şimdi ben bu arkadaşa cevap yazam kesin kavga çıkar senin söylemen çok iyi oldu ;)

DiaBLoS™ ile kişisel bir problemimiz yok.En azından benim yok.O düşüncelerini yazmış düşündüğü şeyleri yazmış benimde bir düşüncem vardı onun düşüncelerinin yanlış olduğuna dair bende yazdım :)


--------------- Ekleme ---------------

Ama şu anda oluştu sorunumuz :@

http://www.maxicep.com/konu-disi/ma...ekani-kacmaz-bakin-iceride-ne-var-215996.html

Açım evde bişe yok öğrenciye yapılır mı bu :ehe
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Kaan sen onun gazına gelme he de geç :ehe:ehe

Aramızın bozuk olduğunu sanar. Nerden bilsin onun tartışmaları bizimkilerden alakasız olduğu için alışamamıştır. Normal. :ehe

Kaanı severim iyidir ;) Neticede ikimizde kendi düşüncelerimizi medeni şekilde yazdık...Kimse burayı at yarışı gibi meydan sanmasın gaz vermeye de kendi aklınca çalışmasın.. :oke:
 
BaşıBozuk

BaşıBozuk

Üye
DiaBLoS™;1380868' Alıntı:
Tüh napacaz şimdi..

Diablos çok üzülür deme ya. :ehe

La ne komik adamlar varya:D.D:D
hahaha evet ya bencede çok komik hahaha yaw diablos bişey sorucam ben sana

sen zepetirnantopkis ?
 
-LiveYourLife-

-LiveYourLife-

Üye
Fbden dost oLmayacağını biLiyoruz zaten teşekkürLer ;)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Akıncı
Cevap
0
Görüntüleme
510
Akıncı
DiaBLoS
Cevap
1
Görüntüleme
493
India
Cevap
6
Görüntüleme
488
DiaBLoS


Üst Alt