Selam ve Özür !

    Konu Sahibi
Selam ve Özür !
İlk Önce Herkese Merhaba,

Uzun Zamandır Beni Maxicepden Ayıran Nedenlerden Sonra Tekrardan Burdayım ve Bi Daha Gitmemek Üzere Aranızdayım...Bazı Arkadaşların Bu Durumdan Hoşlanmayacağını Bilsemde Beni Maxicepden Ayıramayacak Olmalarını Belirtmek İstiyorum...Arkamdan Çok Yazıldı Çizildi ama; Son Sözü Ben Söylüyorum ve Bazı Yetkili Kişilerin Benim Durumumu Aslen Bilmeleri İle Banım Kalkarak Aranızdayım..

Şimdi Daha Önceden Aldığım Fake Nickler İle Değil Gerçek Nickimle Burdayım...Bu Durumdan Dolayı Üzdüğüm Herkesden Özür Dilerim ancak; Bu Durumdan Hoşnut Olmayan Arkadaşların Geçmişi Karıştırmalarını İstemiyorum (Kendi Yorumlarını Kendi Kafasında Atıp-Tutsunlar).

Şimdi Maxicepin Keyfini Yaşamak İstiyorum ve Sizlerden de Anlayış Bekliyorum

İyi Forumlar
Henry1410
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Efsane gei dönmüş.
Bakalım dediğin gibi olacak mısın?Yoksa aynen devam mı zaman gösterecek..
Şimdilik bana
Hoşgeldin!! demek düşer.
 
Geçmişte ne olmuş ne yaşanmış bilmiyorum ama tatsızlıkların tekrarlanmaması temennimiz HOŞGELDİNİZ
 

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
Sadece Hoş Geldin Diyorum... Takip Ettiğimi Unutma... Umarım Geçmişteki Hatalarını Gelecektede Yapmazsın... İyi Forumlar...
 

jöly

Üye
hatalar insana mahsustur...ama aynı hatalar devamlı yapılırsa bu hoş karşılanmaz...dilerim sözünde durursun...hoşgeldin...
 

Ozan

Admin
Hoşgeldin umarım aynı şeyler tekrarlanmayacaktır ve maxicep e yakısır bi üye olacaksın
 

leiche

Emekli Yönetici
Ne demiş orhan baba? Hatasız kul olmaz hatamla sev beni

hoş geldin
 

nabusta

Üye
Geçmişte ne olmuş ne yaşanmış bilmiyorum ama tatsızlıkların tekrarlanmaması temennimiz HOŞGELDİNİZ
 

Praetor

Emekli Yönetici
Forumun en popüler kişilerinden biri...
Umarım bundan sonra da yararlı paylaşımların, örnek davranışların ve aktifliğinle popüler olursun

Aramıza tekrar hoşgeldin.
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Şimdilik hiç bir problem yok sözünde durduğu için teşekkür ediyorum arkadaşa
 
oooo hoşgeldin yeni görmüşüm zaten bende yeni döndüm maxiye,gözümüz yollarda kalmıştı