selam arkadaslar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mAd_girL

Üye
@caine biliyorum nette oldugunu ama gelmiyo işte
 

Ozan

Admin
Seni bile buralarda görmek süpriz oldu ama bir o kadar da güzel
Keske hep görsek.
 

Caine

Üye
    Konu Sahibi
burdayım artık. fırsat buldukca takip edecegim forumu. özlemişim cidden. epey bir aradan sonra girince farkettim tekrar bağımlılık yapmasından korkuyorum
 

omayra

Üye
hoşgeldin. Ne iyi ettin de geri döndün
 

schumici

Üye
hoşgeldin dostum umarım artık aramızdan ayrılmazsın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...