Şehr-i İstanbul Manzaraları...

Sponsorlu Bağlantılar

thebora

Üye
    Konu Sahibi
Şehr-i İstanbul Manzaraları...
dünya tek bir ülke olsaydı,başkentini İstanbul seçerdim...
Napoleon bonaparte

Sultanahmet Camii


Ayasofya Camii


Ortaköy Camii


Topkapı Sarayı giriş kapısı


Dolmabahçe Sarayı


Pierre Loti den Haliç'i izleyin...


Rumeli Hisarı


Yerebatan Sarnıcı


Galata Kulesi


Kız Kulesi


Boğaziçi


İstiklal Caddesi


Eminönü,Galata köprüsü,arka planda yeni camii...​
 


Yasminozz

Yasminozz

Üye
çok güzell resimler saoll.....İstanbul gibi yok yaaa...herşeyiyle seviyorum doğduğum bu güzell şehri.....:spr :spr :spr :spr :spr
 

karides

Üye
Türkiye'de birçok şehir gezdim ve hemen hepsinden sonra İstanbul'u gördüm. Tek kelime ile aşık olunacak bir şehir. Orada yaşayıp tadına varanlara hep gıpta ederim. Gerçekten şanslılar. İstanbullular, yaşadığınız şehrin kıymetini bilin.
 

jöly

Üye
istanbul çok güzel gezilmesi şart illerimizden biri...teşekkürler...:spr
 

thebora

Üye
    Konu Sahibi
Türkiye'de birçok şehir gezdim ve hemen hepsinden sonra İstanbul'u gördüm. Tek kelime ile aşık olunacak bir şehir. Orada yaşayıp tadına varanlara hep gıpta ederim. Gerçekten şanslılar. İstanbullular, yaşadığınız şehrin kıymetini bilin.

:yuru :yuru :yuru
 
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
istanbul hemen herşeyiyle iyi güzelde
ben sıkıldım
2 sene kastamonua öğrencilik yaptım
ordaki sessizlik huzur ortamı istanbulda yok
istanbulun kalabalığı yoğunluğu bezdiriyo insanı
ama gezip görmek için mükemmel bir şehir
 
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
muthiş bi sehir gercekten :spr
 

omayra

Üye
Çok güzel bir şehir, gezmek görmek gerek her yerini.. :spr
 


Üst Alt