İstek sd card windows biçimlendirmeyi bitiremedi hatası

Sponsorlu Bağlantılar

2en

2en

Üye
    Konu Sahibi
sd card windows biçimlendirmeyi bitiremedi hatası


Öncelikle herkese merhaba ..
Telefona program yükledigim zaman uygulamaları SD kartta atıyorum.. attıktan sonra uygulamalar çalışmıyor..
Fakat eskiden çalışıyordu .. O yüzden SD karta format atmam gerek
SD karta format atmaya çalıştıgımda windows biçimlendirmeyi bitirmedi hatası alıyorum ..



Diger Forumlarda Araştırdım bir kaç tane çözümü denemeye başladım

1.nci Çözümü denedim fayda etmedi

Birincisi program - HP USB DİSK STORAGE FORMAT TOOL



Bu programı denedim gene sonuç aynı



2.nci Çözümü de denedim



Sistem bozuk olabilir SD kartta problemler olabilir onun için
SD Card/Özellikler/Araçlar/Hata Denetimi/Şimdi Denetle
Ve 2 tane çıkan sutunları tik işareti koyarak başlata tıklayıp öyle deneyin diye yazı gördüm ..
Aynısı yaptım gene aynı hatayı verdi

Yardımcı olursanız sevinirim .. Daha yeni aldım SD kartı Sorun olacagını da sanmıyorum..
İçindekileri siliyorum siliniyor format attıktan sonra hata geliyor sonra tekrar hafıza doluyor..
Böyle kullanayım birşey olmaz dedigimde ise uygulamaları SD karta yüklüyorum bu sefer uygulama açılmıyor "uygulama yüklü degil" hatası alıyorum
 
Son düzenleme:


Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Hafıza kartınız bozuk yada arızalı olabilir. Eğer garantisi varsa aldığınız yere gidip yenisini talep ediniz.
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
komut sistemi üzerinden dos üzerindenn biçimlendirmeyi dene. İnternette araştırabilirsin
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Başlat > Donatılar > Komut istemi
Siyah ekranda iken (hafıza kartı e de görünüyor resimde)
C: > E:
E: > Format E:

Biçimlendirme bitene kadar bekleyin.

Olmazsa diğer diğer komutları da ekleyin
E: > Format E: /is/q

(Hatırladığım kadarıyla)
 
  • Beğen
Tepkiler: lazye
2en

2en

Üye
    Konu Sahibi
.
Başlat > Donatılar > Komut istemi
Siyah ekranda iken (hafıza kartı e de görünüyor resimde)
C: > E:
E: > Format E:

Biçimlendirme bitene kadar bekleyin.

Olmazsa diğer diğer komutları da ekleyin
E: > Format E: /is/q

(Hatırladığım kadarıyla)

Cmd.exe olarak diyorsan yaptım işe yaramadı win7 kullanıyorum bu arada winxp degil
komut sistemi üzerinden dos üzerindenn biçimlendirmeyi dene. İnternette araştırabilirsin
Konuyu biraz daha açabilirmisin
Hafıza kartınız bozuk yada arızalı olabilir. Eğer garantisi varsa aldığınız yere gidip yenisini talep ediniz.
Daha 1 Ay olmadı Cihazı Gold'dan aldım üstünde garanti belgesi varmıydı hatırlamıyorum ama faturayı sakladım yenisini mi verirler tamir mi ederler yoksa kullanıcı hatası diyip gerimi gönderirler bilmiyorum artık ..
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Daha 1 Ay olmadı Cihazı Gold'dan aldım üstünde garanti belgesi varmıydı hatırlamıyorum ama faturayı sakladım yenisini mi verirler tamir mi ederler yoksa kullanıcı hatası diyip gerimi gönderirler bilmiyorum artık ..
Fatura yeterli geliyor. Yapmanız gereken şey gidip ürün değişimi talep etmek. Gerekli inceleme sonucu ürünü değiştirirler;)
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
farklı bir platformda dene telefonda falan formatlamayı dene mesela
 
klavyeci

klavyeci

Üye
Sektörel bi sorun
1. Hafıza kartı arızalıdır
2. USB Port sorunludur
3. Kart okuyucu sorunludur
4. Baştan NTFS olarak biçimlendirmeyi dene sonra tekrar fat32 olarak biçimlendir
5. Başka bir hafıza kartını okut / biçimlendir sonra sorunlu olanı dene
6. Telefonda biçimlendirmeyi dene
4. Kasanın arkasındaki USB girişlerini dene

Yoksa at çöpe :)
 
Wandeta

Wandeta

Üye
Bu tür sıkıntı karşılaştım önce telefonda biçimlendir sonra pc'de..
 
2en

2en

Üye
    Konu Sahibi
2 Hafta beklentiler yenisini verdiler
 
lazye

lazye

Üye
Bende bi hafiza karti vardi 8 gb bu yollarin hepsini denedim ise yaramadi sonra cope attim ama marka guvenilir degildi bnm :)
 


Üst Alt