2en
Üye
sd card windows biçimlendirmeyi bitiremedi hatası
Öncelikle herkese merhaba ..
Telefona program yükledigim zaman uygulamaları SD kartta atıyorum.. attıktan sonra uygulamalar çalışmıyor..
Fakat eskiden çalışıyordu .. O yüzden SD karta format atmam gerek
SD karta format atmaya çalıştıgımda windows biçimlendirmeyi bitirmedi hatası alıyorum ..
Diger Forumlarda Araştırdım bir kaç tane çözümü denemeye başladım
1.nci Çözümü denedim fayda etmedi
Birincisi program - HP USB DİSK STORAGE FORMAT TOOL
Bu programı denedim gene sonuç aynı
2.nci Çözümü de denedim
Sistem bozuk olabilir SD kartta problemler olabilir onun için
SD Card/Özellikler/Araçlar/Hata Denetimi/Şimdi Denetle
Ve 2 tane çıkan sutunları tik işareti koyarak başlata tıklayıp öyle deneyin diye yazı gördüm ..
Aynısı yaptım gene aynı hatayı verdi
Yardımcı olursanız sevinirim .. Daha yeni aldım SD kartı Sorun olacagını da sanmıyorum..
İçindekileri siliyorum siliniyor format attıktan sonra hata geliyor sonra tekrar hafıza doluyor..
Böyle kullanayım birşey olmaz dedigimde ise uygulamaları SD karta yüklüyorum bu sefer uygulama açılmıyor "uygulama yüklü degil" hatası alıyorum
Öncelikle herkese merhaba ..
Telefona program yükledigim zaman uygulamaları SD kartta atıyorum.. attıktan sonra uygulamalar çalışmıyor..
Fakat eskiden çalışıyordu .. O yüzden SD karta format atmam gerek
SD karta format atmaya çalıştıgımda windows biçimlendirmeyi bitirmedi hatası alıyorum ..
Diger Forumlarda Araştırdım bir kaç tane çözümü denemeye başladım
1.nci Çözümü denedim fayda etmedi
Birincisi program - HP USB DİSK STORAGE FORMAT TOOL
Bu programı denedim gene sonuç aynı
2.nci Çözümü de denedim
Sistem bozuk olabilir SD kartta problemler olabilir onun için
SD Card/Özellikler/Araçlar/Hata Denetimi/Şimdi Denetle
Ve 2 tane çıkan sutunları tik işareti koyarak başlata tıklayıp öyle deneyin diye yazı gördüm ..
Aynısı yaptım gene aynı hatayı verdi
Yardımcı olursanız sevinirim .. Daha yeni aldım SD kartı Sorun olacagını da sanmıyorum..
İçindekileri siliyorum siliniyor format attıktan sonra hata geliyor sonra tekrar hafıza doluyor..
Böyle kullanayım birşey olmaz dedigimde ise uygulamaları SD karta yüklüyorum bu sefer uygulama açılmıyor "uygulama yüklü degil" hatası alıyorum
Son düzenleme:

