ScanR v1.01 ( kameradan tarayıcı )

Sponsorlu Bağlantılar

araziarazi

Üye
Çok Teşekkürler...
 


AmbaSSad0R

AmbaSSad0R

Üye
dostum zannedersem dosya bozulmuş yani en azından benim N70 öyle diyor ;)
 

derbeder111

Üye
harika
 

her33

Üye
tesekkurlerrrrrr
 

asdsnake77

Üye
güzel bişeye benziyor
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
emeğinize sağlık kardeş sağol güzel bişeye benziyor ama keşke azcık özellikten bahsetseydiniz.
 

xodr

Üye
Sony P1i'de kartvizit tarayıcı varmış. Ona göre performansı nasıldır? O programı gören duyan oldu mu?
 

alattin38

Üye
tesekür ederim,SAGOL
 

cenk77

Üye
yukarıda sis dosyası yok?
 

seyyahosman

Üye
Kullanım hakkında lütfen bilgi verin
 

muhtasar

Üye
sasdas
 
S€YF€TTiN

S€YF€TTiN

Üye
paylaşım için saol :oke:
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
saol tşkr
deneyince yazarım açıklamayı
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
ben bunu kurdum yalnız benden ****** istiyo arkadaşlar
 

zoro34

Üye
Saollllllllllllllllllll
 

etem_58

Üye
güzel olmuş
 
ersunercan

ersunercan

Üye
elıne saglık
 

emincoban

Üye
teşekkürlerimizi arz ederiz...
 

inancsencer

Üye
bune ya birisi bişi yazsın ne programı bu tarayınca ne oluyor?
 
greif

greif

Üye
saoll kardes
 


Üst Alt