_qMz_
Üye
-
Konu Sahibi
-
Anlıyorum sizi yazıyla bir kaç bir şey yazmak tabi ki daha güzel!ben genel bir konuşma yaptım sen ben o diye ayırmadım farkıysanız..
siz de hoş görürseniz bazıları msj sayısı arttırmak için böyle şeyler yapıyor..
konuya ifade ile değil de yazı ile karşılık vermek bu kadar zor mu ?
Anlıyorum sizi yazıyla bir kaç bir şey yazmak tabi ki daha güzel!
Benim demeye çalıştığım kontrol edilemez bir durum ,zaten diğer değerli üyelerimiz yazar smiley kullanmaz.arada çıkıyor işte böyleleri
Bahsettiğiniz kişilere baktım
Biri ayın üyesi
Biri moderatör
Demekki tek smiley ile de anlatılabiliyormuş duygularyani yazı şart değil zaten bu arkadaşların sırf mesaj olsun diye yazma gayeleri yokk!
konu başlığı saygılarımla olunca diablos açtı zannettim konuyu
ben bir moderatörüm...mesaj sayımı arttırmak gibi bir niyetim olsaydı 4 yıldır üyesi bulunduğum maxicepte bunu çok daha önceden yapardım...mizah-eğlence bölümüne açılan bir konuya da smiley ile cevap vermek son derece normaldir...her bölüme açılan her konuya gereksiz yere "teşekkür ederim" yazmak da mesaj sayısını arttırmak için yapılabilir...herkes kendi yorumundan sorumludur...
ben bir moderatörüm...mesaj sayımı arttırmak gibi bir niyetim olsaydı 4 yıldır üyesi bulunduğum maxicepte bunu çok daha önceden yapardım...mizah-eğlence bölümüne açılan bir konuya da smiley ile cevap vermek son derece normaldir...her bölüme açılan her konuya gereksiz yere "teşekkür ederim" yazmak da mesaj sayısını arttırmak için yapılabilir...herkes kendi yorumundan sorumludur...
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?