savarona22
Üye
Satlık x7-00 3 aylık
TELEFONU 9.AYDA DUBAİDEN ALDIM VE 10.AYDAN İTİBAREN KULLANMAYA BAŞLADIM MAKİNA ORJİNAL KORE MALIDIR.KENDİ PASAPORTUMA İŞLETTİM.TR CEVİRİSİNİ KENDİM YAPTIM.3 AYDIR KULLANIYORUM TELEFONDA HİÇ BİR SIKINTI YOK.IPHONE 4S ALACAM ONUN İÇİN SATLIKTIR İLGİLENENLERE DUYRULUR [email protected]
hayırlı satışlar