Satlık x7-00 3 aylık

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
savarona22

savarona22

Üye
    Konu Sahibi
Satlık x7-00 3 aylık
TELEFONU 9.AYDA DUBAİDEN ALDIM VE 10.AYDAN İTİBAREN KULLANMAYA BAŞLADIM MAKİNA ORJİNAL KORE MALIDIR.KENDİ PASAPORTUMA İŞLETTİM.TR CEVİRİSİNİ KENDİM YAPTIM.3 AYDIR KULLANIYORUM TELEFONDA HİÇ BİR SIKINTI YOK.IPHONE 4S ALACAM ONUN İÇİN SATLIKTIR İLGİLENENLERE DUYRULUR [email protected]
 


hsyn_57

Üye
iyide keske fiyat belirtseniz
 
savarona22

savarona22

Üye
    Konu Sahibi
kardeş fiyatı 900 tl dir....
 

Otuz

Üye
sıfır fiyatlarına bakarmısın hem garantili hemde faturalı
 
S.c.k.N

S.c.k.N

Üye
Arkadaşın herhalde piyasadan haberi yok.
 
Türe

Türe

Üye
En fazla 650 700
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
fotoğraf ve fiyat eklemelisiniz. :oke: hayırlı satışlar
 
savarona22

savarona22

Üye
    Konu Sahibi
kardeş koydugun linkteki fiyatlar 1900 ile 1010 tl arası.. fatura bendede var aldıgım adam uluslararası 2 yıl garantisi var dedi ama herhangi bi belge vermedi ingilizce bilmedigim için adamla detaylı konuşamadım.

----------Eklendi @ 20:41:59 ---------- Yazıldı @ 20:40:07 ----------

sıfır fiyatlarına bakarmısın hem garantili hemde faturalı


kardeş koydugun linkteki fiyatlar 1900 ile 1010 tl arası.. fatura bendede var aldıgım adam uluslararası 2 yıl garantisi var dedi ama herhangi bi belge vermedi ingilizce bilmedigim için adamla detaylı konuşamadım.
 
savarona22

savarona22

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar telefonun garanti olayı aklıma gelmedi.onun için 100 lira düşüyorum ve son fiyat olarak 800 liraya satmayı düşünüyorum.bu fiyata almayı düşünen arkadaşlar var ise telefon numaram 0532 716 36 03..
 
USAForever

USAForever

Üye
Nokia n8 , 600Tl
X7 , 800Tl .. Vay be..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Silinen Üye 781071
Cevap
2
Görüntüleme
41K
xavxmaxi


Üst Alt