Satılık Nokia X6 Orjinal 16GB

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
onurgsli

onurgsli

Üye
    Konu Sahibi
Satılık Nokia X6 Orjinal 16GB
Arkadaşlar telefonu Ekim 2010 tarihinde aldım.
-Telefonda önemli bir çizik yoktur. Jelatinin üzerinde ufak tefek çizik vardır. Yani ekranda çizik yoktur.
-Telefonun batarya, kamera vs. gibi önemli bir sorunu yoktur ve şarjı ideal gitmektedir.
-Doğruya doğru konuşmak gerek. Telefonun tek problemi 16GB'lık hafızasını göstermemesidir. 16 GB'lık belleğe girdiğimde, E: Depo hafızası kullanılıyor hatası veriyor. Fakat telefonun kendi hafızası 310 MB civarıdır.
-Hafıza ile fazla işi olmayanlar oldukça uygun ve ideal bir telefondur.
-Telefonun bunun dışında hiç bir problemi yoktur. İstenilen servise gösterilebilir.

-Telefon kutusu, belgeleri, kulaklığı ve şarj cihazı ile birlikte gönderilecektir.
-Dokunmatik olmayan ve 3.2 Mp üzeri kamerası olan cihazlar ile takas olunur.
FİYAT: 350 TL


Detaylı bilgi için: 0 533 527 48 83 [(Hafta içi 16:00-22:00 arası uygunum) - (Öğrenci olduğum için satıyorum. Alacak olan kişiye şimdiden hayırlı olsun :)]

 


By_Casparov

By_Casparov

Üye
hmm.. Fiyatı fena değilmiş :D
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
keşke telefonun hafıza kartı yuvası olsaymis,hayırlı satışlar
 
onurgsli

onurgsli

Üye
    Konu Sahibi
keşke :) teşekkürler
 
onurgsli

onurgsli

Üye
    Konu Sahibi
Fiyatta 75 Tl indirim yapılmıştır, konu günceldir.
 

src_3

Üye
n73 music edition ile takas + üstüne ne istiyosun kardeş ?
 
JosephLion

JosephLion

Üye
nokia c5-03 HACKLİ ile takas ?
 
onurgsli

onurgsli

Üye
    Konu Sahibi
Konu yeniden aktiftir, Fiyat güncellenmiş ve acil satılıktır.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt