onurgsli
Üye
Satılık Nokia X6 Orjinal 16GB
Arkadaşlar telefonu Ekim 2010 tarihinde aldım.
-Telefonda önemli bir çizik yoktur. Jelatinin üzerinde ufak tefek çizik vardır. Yani ekranda çizik yoktur.
-Telefonun batarya, kamera vs. gibi önemli bir sorunu yoktur ve şarjı ideal gitmektedir.
-Doğruya doğru konuşmak gerek. Telefonun tek problemi 16GB'lık hafızasını göstermemesidir. 16 GB'lık belleğe girdiğimde, E: Depo hafızası kullanılıyor hatası veriyor. Fakat telefonun kendi hafızası 310 MB civarıdır.
-Hafıza ile fazla işi olmayanlar oldukça uygun ve ideal bir telefondur.
-Telefonun bunun dışında hiç bir problemi yoktur. İstenilen servise gösterilebilir.
-Telefon kutusu, belgeleri, kulaklığı ve şarj cihazı ile birlikte gönderilecektir.
-Dokunmatik olmayan ve 3.2 Mp üzeri kamerası olan cihazlar ile takas olunur.
FİYAT: 350 TL
Detaylı bilgi için: 0 533 527 48 83 [(Hafta içi 16:00-22:00 arası uygunum) - (Öğrenci olduğum için satıyorum. Alacak olan kişiye şimdiden hayırlı olsun
]
-Telefonda önemli bir çizik yoktur. Jelatinin üzerinde ufak tefek çizik vardır. Yani ekranda çizik yoktur.
-Telefonun batarya, kamera vs. gibi önemli bir sorunu yoktur ve şarjı ideal gitmektedir.
-Doğruya doğru konuşmak gerek. Telefonun tek problemi 16GB'lık hafızasını göstermemesidir. 16 GB'lık belleğe girdiğimde, E: Depo hafızası kullanılıyor hatası veriyor. Fakat telefonun kendi hafızası 310 MB civarıdır.
-Hafıza ile fazla işi olmayanlar oldukça uygun ve ideal bir telefondur.
-Telefonun bunun dışında hiç bir problemi yoktur. İstenilen servise gösterilebilir.
-Telefon kutusu, belgeleri, kulaklığı ve şarj cihazı ile birlikte gönderilecektir.
-Dokunmatik olmayan ve 3.2 Mp üzeri kamerası olan cihazlar ile takas olunur.
FİYAT: 350 TL
Detaylı bilgi için: 0 533 527 48 83 [(Hafta içi 16:00-22:00 arası uygunum) - (Öğrenci olduğum için satıyorum. Alacak olan kişiye şimdiden hayırlı olsun
]

