mazlum1790
Üye
satılık monopoly revolation (diyarbakır)
.
.
.
Arkadaşlar ben telefonuma monopoly oyunu attım oynadım biraz bektım çok güzel bir oyunmuş bende dedim ki bir monopoly revolation alayım ve 90 tl ye bir tane aldım ama1 kere oynadım onunla ama baktım ki telefonda oynamak daha güzel sonra ben de satmaya karar verdim
sadece araba ile köpeği açmışım
1 kere tek oynamışım
monopoly revolation
alışım=90 tl
satışım=50 tl
bu konuya bir mesaj atrsanız size numaramı ve adresimi veririm
.
.
.
.
.
Arkadaşlar ben telefonuma monopoly oyunu attım oynadım biraz bektım çok güzel bir oyunmuş bende dedim ki bir monopoly revolation alayım ve 90 tl ye bir tane aldım ama1 kere oynadım onunla ama baktım ki telefonda oynamak daha güzel sonra ben de satmaya karar verdim
sadece araba ile köpeği açmışım
1 kere tek oynamışım
monopoly revolation
alışım=90 tl
satışım=50 tl
bu konuya bir mesaj atrsanız size numaramı ve adresimi veririm
.
.
.
