satılık monopoly revolation (diyarbakır)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
mazlum1790

mazlum1790

Üye
    Konu Sahibi
satılık monopoly revolation (diyarbakır)
.
.
.

Arkadaşlar ben telefonuma monopoly oyunu attım oynadım biraz bektım çok güzel bir oyunmuş bende dedim ki bir monopoly revolation alayım ve 90 tl ye bir tane aldım ama1 kere oynadım onunla ama baktım ki telefonda oynamak daha güzel sonra ben de satmaya karar verdim

sadece araba ile köpeği açmışım
1 kere tek oynamışım

monopoly revolation
alışım=90 tl
satışım=50 tl

bu konuya bir mesaj atrsanız size numaramı ve adresimi veririm
.
.
.
 

Criminall

Üye
özelden yaz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt