Satılık K790i

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Satılık K790i
Satılık K790i. şarj aleti içinde kutusunu bulabilrsem kutusuyla yollıcam. Yeni orjinal kapak takıldı camında çizik dahi yok. tekliflere açıktır.
 

tmrcntmr

Üye
açık arttırma ilemi satıyorsun
 
    Konu Sahibi
hayır. telefonun piyasa degerini biliorm. zaten bu telefonu almak isteyenlerde piyasa degerine bakıp ona göre alcaklardır. teklif 200-250 civarı olsun veririm.

--------------- Ekleme ---------------

Dipnot: Ayrıca telefonun bi yedek bataryası ve bir yedek sarj aleti vardır.
 

3Down

Üye
170 lira uyar mı..
 
3230 la takas yaparmısın üstüne 20 eklerim
 
temizligine göre fiyat degişir
temizse 180-200 normaldir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...