Satılık ıpod touch 3. Nesil 32 gb => 325 tl

  • 19 Ekim 2010
  • 1556 Okunma
  • 6 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. rkadaşlar ilk defa bi elektronik eşyamı satıcam. Ürün ipod touch 3g 32 gb . 9 ay kullanıldı. amazon.com dan aldım. daha 3 ay uluslararası garantsi var ama garantilik bi ürün deil.temiz kullandım. ilk aldığım hfta komple invisible shield ile kapladım. sonra ön ekranı çıkardım. o yüzden biraZ çizik oluştu ön ekranda ama çok belli değiller. ekran ışığı açıkken görülmüyorlar bile. arkası aldığım gibi. şuanda ikinci koruma stickker i aldım. altta invisible shield üstte sticker var çok şık duruyo:) . resimlerde görebilirsiniz.Kulaklıklar çok kısa bi süre kullanıldı. kutusu aynen duruyo.bütün herşeyi tam ve eksiksiz. Arka kısmın resmini çekemedim koruyucu var ama ciddi ilgilenen olursa koruyucu mu çıkarabilirim ve yakın çekim resimler koyabilirim:((
    ÜRÜNDE HERHANGİ TEKNİK Bİ SORUN YOKTUR. TEKNİK SERVİSE GİTMEMİŞTİR.32 GB OLDUĞUNUN ALTINI TEKRAR ÇİZİYORUM.

    aklıma bişeyler geldikçe soru soruldukça edit yaparım.

    FİYAT => 325 TL ( forumdaki en düşük 32 gb fiyatı GALİBA)

    ankaradan öğrenciyim. türkiyenin her yerine gönderebilirim kargo ile. güven problemi olanlar ismimden okuluma kadar bütün bilgilerime ulaşabilirler

    EDİZCAN İKİZOĞLU


    http://img217.imageshack.us/g/120120081059n.jpg/
     


    Yazan: boraekizoglu
  2. telefon orjinal mi çakma mı?
     
  3. türkiyede garantisi varmı faturalımı, imei kayıtlımı
     
  4. telefon değil ipod touch....

    --------------- Ekleme ---------------

    hayırlı satışlar fiyat uygun bence....
     
  5. garantisi de varr üründe orjinal gayet temiz. ama telefon değil ..
     
  6. ıphone sanıyor mıllet :))
     
  7. Slm hala duruyor mu satıldı mı
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
24/09/2018 - 11:21