Satılık 20gb Ipod

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

farukix

Üye
    Konu Sahibi
Satılık 20gb Ipod
20 gb kulaklık hariçi data kaplosu ve şarz aleti orjinal kesintisiz 15 saat şarkı dinlenebiliyor içinde 2500 şarkı yla birlikte 400 ytl pazarlığa açıktır.
 

farukix

Üye
    Konu Sahibi
yaw kimsenin ilgisini çekmedimi fiyatmı çok yüksek geldi yoksa ihtiyacınız yokmu bir tepki verin cep telefonu ile takasda yapabilirim mesala 6630 ipod 5.000 şarkı alıyor ve hiç bir yavaşlama yok taşınabilir hard disk olarak kullan en az 20 tane divx film yükle içinde 3 tane oyun var eq ayarları saat notlar ve çok sağlam şarzı 15 saat gidiyor kesintisiz 15 saat müzik dinle
 

farukix

Üye
    Konu Sahibi
200 ytl de çok az mp3 çalarlar o fiyata satılıyor ortada anlaşsak mesala 300 ytl
 
Resim koyar mısın ?

Hangi marka cihaz
 

msw

Üye
hocam birden 100 ytl düştün demekki fazla demişsin... bence de yüksek
 
<div class='quotetop'>(msw &#064; Jan 25 2006, 01&#58;07 AM) [post=262460]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
hocam birden 100 ytl düştün demekki fazla demişsin... bence de yüksek
[/b][/quote]



dırek sana katılıyorum
 
bu 3. jenerasyon ipod arkadasınkı heralde 4.jenerasyon bu fıyatı ıstedıgıne gore&#33;&#33;&#33;&#33;
 

farukix

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşınkine benziyor hemen hemen aynısı tek farkı benimkinde sadece o yuvarlak düğmeler var herşey dokunmatik piyasa fiyatını araştırmadım ama emin olun ucuza satıyorum sıfırları çok pahalı arkadaş markasını sormuş APPLE İPOD
 

farukix

Üye
    Konu Sahibi



işte bendeki alet bu kulaklıklar hariç ama orjinal kulaklıkları yok onun fiyatını zaten düşüyorum
 
senınkı 4.jenerasyon anladıgım kadarıyla kutusu ve garantısı yok dımı???
 

farukix

Üye
    Konu Sahibi
kutusunda garantiside var ama 3 aylık garantisi var eksik olan sadece kulaklıkları yani onuda garantiye verdim 15 gün oldu hala bekliyorum kulaklıklar gelince onlarıda koyacam tabi bir 50 milyon oynar fiyatta sıfır kulaklık gelirse sıfırı 90 ytl ama ben 50 ytl fark koyacam
 
naptın be kardes 50 mılyona 3 tane sony kulaklık alırım hemde beyaz&#33;&#33;&#33; baba sen cok fıyat ıstıyon bende sattım 20gb lık ipod yanı sırf sen satmıyon
 

farukix

Üye
    Konu Sahibi
kanka doğru söylüyorsunda ben bunun bir üst modelini almak için satıyorum şimdi ben zamanında buna 500 ytl verdim ve şimdi 100 ytl yemi satıyım valla bunun meraklısı almak isteyen adam alır yani bu fiyattan düşüğünü bulamaz 20 gb lik bir ipod piyasa fiyatlarına bir bak istersen bu meretin fiyatı böyle apple yapmış fiyatta bu diyor ben şimdi buna 10 ytl diyipte applenin karizmasını sarsıyım şayet bu alet 100 ytl olsaydı herkezin elinde bir ipod dolaşırdı yani birazda bu yönden düşün bu aleti bu fiyata alamassın shufleler bile 200 ytlden başlıyor 512 mb düşün gerisini
 
walla sen bılırsın ama max 300 eder daha fazla etmez&#33; hayırlı satıslar.....
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...