Nadir
Emekli Yönetici
hemefikiriz haklısın bu konuda bir kitap okumuştum "Tevhid" adlı..İsmail Raci Faruki'nindi o da bir İslami bilim geliştirmemiz gerektiğini vurguluyordu..Hocam haklısınız islami açıdan bu böyledir sizinle hem fikirim maalesef uygulanan bu değil sorun orda şu an yapılan bilimsel çalışmalarda Tanrı gerçeği kabul edilmek istenmiyorsa suç benim mi yani ? Bilim objektif olmalıdır derken şuanki mevcut bilim anlayışını dile getirdim ben. Bilimi herkesim istediği gibi kullanıyor fakat biz müslümanlar maalesef bu konuda pek bişey yapamıyoruz ama nedenleride aşikar 16yaşındaki beyinler bile olayın vehametini kavramadan bize din dersleri vermeye başlıyorlar dolayısıyla olacağı budur yani yazık ki
bu konuyuda daha fazla uzatmak istemiyorum çivisi çıkmak üzere hepiniz hoşçakalın konuya iştirakın için tekrar çok teşekkür ederim nadir
--------------- Ekleme ---------------
Enesçiğim sakin ol boş tartışmaya gerek yok..Mümün kardeşim de çok doğru söylüyor okuduysan eğer..Sonunda sustun ...

