sarj sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

dawid

Üye
    Konu Sahibi
sarj sorunu
mrb arkadaslar benim teli gece kapali sarja takyorum sabah actigimda %90 la aciliyor sizdede boylemi bataryam bitmismi ne dersiniz ayrica garantiye gondersem bataryayi degistirirlermi piyasada n9 bataryasina hic rastlamadim da iyi gunler herkese
 

pRime.

Üye
uygulamaya güvenmeyin şarj değeri için.
 

[ENGİN]

Üye
her cihaz açılış ta aşırı şarj yer sisteminkurulmasından dolayı bunu sorun olarak görme gün boyu kullanımdaki performansı önemli olan,ben kullanmıyorum öyle programlar mesela insanın içine kurt düşürüyor
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
normaldir programların gösterdiği değerleri kaale almayın çok fazla
 

Ugurxl

Üye
arkadaşlar gereken cevabı vermiş
 

dawid

Üye
    Konu Sahibi
arkadaslar cok tesekkur ederim degerli gorusleriniz icin cok mabule gecti endisem beyhudeymis ayrica batarya bulabilirmiyiz n9 uzun yilkar kullanmak istiyorum
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
arkadaslar cok tesekkur ederim degerli gorusleriniz icin cok mabule gecti endisem beyhudeymis ayrica batarya bulabilirmiyiz n9 uzun yilkar kullanmak istiyorum

servise verip değiştirtebilirsiniz garanti kapsamındadır eğer garantiniz devam etmiyorsa ücretini ödeyerek değiştirebilirsiniz.
 

dawid

Üye
    Konu Sahibi
cok tesekkur ederim ilginiz icin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...