Telefonu O Anda Yoğun Kullanıyorsundur Mesela 3G İle Nette Gez Gez Saatlerce Sonra Herşeyi Kapat 5 10 Dk Sonra Şarjına Bak Yükselir.Telefon O Anda Bu Mümin Beni Yoğun Kullanıyor Ona Göre Şarj Ortalamami Ayarlamam Gerek Dİyor O Yüzden Video Kayitlarinda Filan Kaydı Bitir Şarj Artar Hatta Çok Pil Getiren Birşey Yap Şarjin Bitsin Telefon Kapansın Belirli Bir Süre Sonra Aç Normalde Şarji Olmayınca Açılmayacan Cihaz Açılır Bu Yoğun Kullanımin İle Alakali Umarım Anltabildim