Şarj kendi kendine yükseliyor

Sponsorlu Bağlantılar

carbon_o7

carbon_o7

Üye
    Konu Sahibi
Şarj kendi kendine yükseliyor
Arkadaslar cok ilgic bi durumla karsi karsiyayim :D
gorev yoneticisinden otomatik ram temizlemek cok sarj yiyormus daha yeni ogrenince kapattim sarjim %10du 15dk sonra %11 oldu yine %10a dustu
sorun sizce bataryadami ne yapmaliyim :D
 


DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Telefonu O Anda Yoğun Kullanıyorsundur Mesela 3G İle Nette Gez Gez Saatlerce Sonra Herşeyi Kapat 5 10 Dk Sonra Şarjına Bak Yükselir.Telefon O Anda Bu Mümin Beni Yoğun Kullanıyor Ona Göre Şarj Ortalamami Ayarlamam Gerek Dİyor O Yüzden Video Kayitlarinda Filan Kaydı Bitir Şarj Artar Hatta Çok Pil Getiren Birşey Yap Şarjin Bitsin Telefon Kapansın Belirli Bir Süre Sonra Aç Normalde Şarji Olmayınca Açılmayacan Cihaz Açılır Bu Yoğun Kullanımin İle Alakali Umarım Anltabildim
 
deadlydesire

deadlydesire

Üye
lityum polimer lityum iyon bataryaların kendi özelliğidir.... yük altında düşer... bırakınca yükselir..
 
carbon_o7

carbon_o7

Üye
    Konu Sahibi
cok tesekkurler aciklamalariniz icin :worshippy:
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
YaşlıTaşCocuk54

YaşlıTaşCocuk54

Üye
Batterystatsbin dosyası sorunlu
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Bendede ayni sorun var yogun kullanimda hemen bitiyor batarya %5 lerde falan biraktigimda yarim saat bi saat sonra bi bakiyorum %10 falan olmus :D
 


Üst Alt