Sarımsak kokusu iyi bir şey!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
prince of hell

prince of hell

Üye
    Konu Sahibi
Sarımsak kokusu iyi bir şey!
Sarımsak yenince nefeste oluşan kokuya yol açan bir kimyasal maddenin, vücudu yüksek tansiyon ve kalp krizinden koruduğu ortaya çıktı.

ABD'nin Alabama Üniversitesi'nde yapılan araştırmada, sarımsaktaki "allisin" maddesinin hidrojen sülfatta parçalandığını ve bunun da nefesin ve derinin kokmasına neden olduğu belirlendi. Araştırmacılar, bu kimyasal maddenin ayrıca damarların genişlemesini sağlayarak, yüksek tansiyonu düşürdüğünü tespit ettiler.

Araştırmanın başında yer alan Dr. David Kraus, sarımsaklı gıdalarla beslenmenin yararlı yanlarının hidrojen sülfat aracılığıyla ortaya çıktığını belirtti.
 


CoYoTe®

CoYoTe®

Üye
Emeğine Sağlık...Vücudu yüksek tansiyon ve kalp krizinden koruduğunu duymuştum daha önce:)
 
FerreT

FerreT

Üye
Satımsağın faydaları saymakla bitmez zaten tadı kötü olan sebze ve meyvelerin yararıda çoktur :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt