Sanyo wh1 sarı dijital kamera

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
    Konu Sahibi
Sanyo wh1 sarı dijital kamera



  • Format : Hafıza Kartı
  • Zoom Oranı ptik : 30x
  • Zoom Oranı ijital : 50x
  • Video Giriş - Çıkışı : Var-Var
  • Menşei : İthal
  • Boyutlar (mm) : 58,7 x 62,8 x 112,4
  • Usb Terminal : Yok
  • Hafıza Kartı Uyumluluğu : SD/SDHC
  • Oynatırken Zoomlama : Yok
  • S-video Giriş - Çıkışı : Yok
  • Şarj Edilebilir Pil Paketi : DB-L50
  • Vizör Renkli - Vizör Piksel : Yok
  • Türkçe Menü : Var
  • High Definiton : Var
  • Usb Kablo - Usb Sürücü : Var
  • Nightshot:kamera Modu : Yok
  • Ses Giriş - Çıkışı : Var
  • Kaset Pil Hariç Ağırlık (gr) : 311
  • Garanti Süresi : 2 Yıl
  • Sistem (ccd) : CMOS
  • Ses Sistemi : Stereo
  • Model : WH1
  • 16:09 Geniş (tam) : Var
  • Kayıt Aracı : SD/SDHC
  • Lcd Boyut (inç) : 3
  • Usb Streaming : Yok
  • Dahili Mikrofon - Hoparlör : Var
  • Odaklanma tomatik - Manuel : Var-Var
  • Kamera Gürültü Giderme : Var
  • Kayıt Modu : MPEG-4
  • Steadyshot : Var
 


Odysseus

Odysseus

Üye
Renk fena durmamış ama aradığım böyle birşey değil. Daha karizma ve kaliteli birşey istiyorum.

Yardımcı ol Semih :megafon: :)

Bu arada max. 750 TL
 
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
    Konu Sahibi
Renk fena durmamış ama aradığım böyle birşey değil. Daha karizma ve kaliteli birşey istiyorum.

Yardımcı ol Semih :megafon: :)

Bu arada max. 750 TL
750 Tl :hmmm video kamera mı dijital fotoğraf makinesi mi ?
 
Odysseus

Odysseus

Üye
Video kamera.
 
Odysseus

Odysseus

Üye
JVS iğyy :ehe

Vestel ile bir ara adı birlikte anıldığı için nefret ettim bu markadan. Canon ya da Sony öner bana Semih. Hafıza Kartlı ya da DVD ye kayıt yapanlardan istiyorum. Kasetli olmasın.
 
Odysseus

Odysseus

Üye
Ha bak bundan amcamın oğlu almış. Üç gün önce bizdeydiler gösterdi cihazı. 629 TL'ye almış. Hafıza kartlı güzel cihaz. Düşünebilirim. :hmmm
 
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
    Konu Sahibi
Ha bak bundan amcamın oğlu almış. Üç gün önce bizdeydiler gösterdi cihazı. 629 TL'ye almış. Hafıza kartlı güzel cihaz. Düşünebilirim. :hmmm
evet
 
recaizade

recaizade

Üye
tam kızlar için tasarlanmışşşş
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt