serseri32
Üye
sanal mağaza için logo???
:yardim: :yardim: :yardim: merhaba arkadaşlar uzun zamandan sonra tekrar aranızdayım....üni falan derken bayadır giremiyodum siteye şimdide sanal mağaza kuruyorum onunla ilgileniyorum yılbaşına kadar bitirmem lazım ama daha mağazanın logosuna karar weremedim we yapacak waktim yok.eğer yapabilecek arkadaşlar warsa çok memnun olurum
şimdiden çoooooook teşekkürler:yardim: :yardim: :yardim:

şimdiden çoooooook teşekkürler:yardim: :yardim: :yardim:
