samsung yazısında kalıyor.

Sponsorlu Bağlantılar

serhatakc

serhatakc

Üye
    Konu Sahibi
samsung yazısında kalıyor.
Arkadaşlar merhaba.
Samsung s4 gt ı9500 kullanıcısıyım . Dün akşam telefonumu rootlamıştım ve şuana kadar bir sıkıntı yoktu ancak forumdan cyanogen mod yüklemek istedim . dosyaları telefonuma aktardım ve cwm moduna geçtim ancak
  • install zip from sdcard menusu çıkmıyordu . yeniden odin yardımıyla cwm dosyası buldum bunu yükledim . yine çıkmadı forumda dolaşırken bi kombinasyon dikkatimi çekti ses kısma ve power tuşuna basıldıktan sonra telefon yeniden açılıp kapanıcak ve aradığım menünun çıkması gerekitiği yazıyordu. bende bunu denedim telefon kendini resetledi ancak samsung yazsıında kaldı şuanda hiç bir şey yapamıyorum. cwm moduna , download moduna da geçmiyor. normalde açılmıyor ne olursa olsun samsung yazısında kalıyor. moddan geçtim telefonum açılsa yetecek ne yapmam gerekiyor.
Cevaplarınız için Teşekkür ederim . İlgiye hayran kaldım gerçekten :bleh::bleh::ehe
Sorunum çözüldü. belki ileride bi sıkıntısı olan arkadaşa bu konu konu denk gelirse yardımcı olmuş olurum.
telefonun bataryasını çıkarıp yaklaşık 5-10 dk bekledikten sonra uzun denemeler sonrası download moduna soktuk. cwm dosyasını değiştirdik sanırım sıkıntı onda olmuş. telefonu tekrar açtığımızda cwm moduna girdi telefon hafızasını resetleyip cyanogen modunu kurduk.
 


Üst Alt