abi şunlara baktım da iphone 4 ün kileri galaxy s filan görünce gülmeye başldım ya yok böyle bir şey bunlar geçsin artık 1 ghz işlemciyi neymiş apple işlemci qualcomm işlemci yürüyün ya
Hakan hocam bunlarla tartışmaya değmez bence. Biri cevabını alıyor, diğeri önceki mesajları okumadan boş boş, cahilce yorumlar yapıyor.
ya bi insanın bu kadarmı zoruna gider ya. sen ifla olmazsın seni ben kesmem başka yerlere git ...aynen arkadaş eline samsung alan sanıyorki tama 1gh işlemci var kral benim e arkadaş n900 1150mhz 1,1.5 gh ne olacak şimdi hemde linux. n8 e laf atsan alsınlar saydık yukarıda hangi birini yapabiliyor wave n8 e karşı şu yazdıklarımın halen konuşuyorlar arkadaş bu seferde demeye başlıyorlarki hangi birini kullanıyorsunuz ne olurki 12 megapixel çekceğine 5 çeksen gibi tavıra giriyorlar sıkışınca çünkü yediremiyorlar bu özellikleri , sıkışınca benim cihaz senin cihazdan 3 saniye daha erken açıyor diyip bununla övünüyorlar teselliye gel allah aşkına.
--------------- Ekleme ---------------
doğru adam işine gelen yeri okuyor üstadım bunlara anlatsanda anlamaz anca youtube dan çakma video bulup izletmeye çalışırlar .
boşuna dil yorma kardeş anlamazlarya bi insanın bu kadarmı zoruna gider ya. sen ifla olmazsın seni ben kesmem başka yerlere git ...
10 tane link vermşsn saçma sapan o verdiğin benchmark sitesinde 1 seçenekte n8 üstün geri kalanların hepsin wave üstün ayrıca java yazıo görmediysen söyliyim. yani neyi bu kadar büyüttün anlamadım mora doğru gido rengin falan alakası yok gayet sakinim çünkü biliorum ben sana kabul ettrmek zorundada değilim. tamam 12 mp kameran var tamam usb on the go var hdmı var okey . Ama şunuda kabul edin be kardeşim wave daha hızlı n8 den bugün arkadaşın n8 inde avatar açtık bende açtım yani açık fark var ya hatta eşit olsun die açmadan önce iki telefonuda kapatıp açtık. bu arada telefonum wave 2 ve piyasadan falan kalkmadın8 kullanan arkadaşım açk açk sordu senn ki nasl böyle hzlı bişey mi yaptn die. yani ordan burdan atmk yerine git bi wave bul karşılaştır yani neyini savunuosun hala. dikkatini çekerim hiç şimdiye kadar benm kameram daha iyi çekio yada benm hoparlörüm daha iyi dedim mi ? hayır. onlara tamam çünkü ama kabul et arkadaşım wave n8 den hızlı oyun vb de.videoda koydum yani arada hız farkı var herkeste görebilir anlayabilir. yani ne geçcek eline n8 daha iyi dersem sana nokia işmi teklif etck. Yani telefonunuza tapıosunuz artık ya elindeki telefon karşındaki insan anla bunun farkını telefon kırılır yenisini alırsın ama insan kırarsan telafisi olmaz ne gerek var. tamam sana göre n8 daha hızlı bana göre wave 2. en yakın zamanda fırsatım olursa vieoda çekip koycm. sana karşılk yada gıcıklık olsun diye değil sırf burda insanlar bu adam boş şeyler savunuo demesin die çünkü gözümle gördüm.
ya bi insanın bu kadarmı zoruna gider ya. sen ifla olmazsın seni ben kesmem başka yerlere git ...
10 tane link vermşsn saçma sapan o verdiğin benchmark sitesinde 1 seçenekte n8 üstün geri kalanların hepsin wave üstün ayrıca java yazıo görmediysen söyliyim. yani neyi bu kadar büyüttün anlamadım mora doğru gido rengin falan alakası yok gayet sakinim çünkü biliorum ben sana kabul ettrmek zorundada değilim. tamam 12 mp kameran var tamam usb on the go var hdmı var okey . Ama şunuda kabul edin be kardeşim wave daha hızlı n8 den bugün arkadaşın n8 inde avatar açtık bende açtım yani açık fark var ya hatta eşit olsun die açmadan önce iki telefonuda kapatıp açtık. bu arada telefonum wave 2 ve piyasadan falan kalkmadın8 kullanan arkadaşım açk açk sordu senn ki nasl böyle hzlı bişey mi yaptn die. yani ordan burdan atmk yerine git bi wave bul karşılaştır yani neyini savunuosun hala. dikkatini çekerim hiç şimdiye kadar benm kameram daha iyi çekio yada benm hoparlörüm daha iyi dedim mi ? hayır. onlara tamam çünkü ama kabul et arkadaşım wave n8 den hızlı oyun vb de.videoda koydum yani arada hız farkı var herkeste görebilir anlayabilir. yani ne geçcek eline n8 daha iyi dersem sana nokia işmi teklif etck. Yani telefonunuza tapıosunuz artık ya elindeki telefon karşındaki insan anla bunun farkını telefon kırılır yenisini alırsın ama insan kırarsan telafisi olmaz ne gerek var. tamam sana göre n8 daha hızlı bana göre wave 2. en yakın zamanda fırsatım olursa vieoda çekip koycm. sana karşılk yada gıcıklık olsun diye değil sırf burda insanlar bu adam boş şeyler savunuo demesin die çünkü gözümle gördüm.
boşuna dil yorma kardeş anlamazlar


ya anlatacak bişey yok ki siz kafamı buluyonuz ya n900 n900 deyip duruyon bi galaxy s2 ye bak da gel o zaman
ben wave den hızlı dedimmi akıl var mantık var biri cortex diğeri arm11 hadi bunu
anladık
3 saniye diyelim daha hızlı açıyor eeee ?? donanım ne diyor n8 den iyimi ? sence donanımmı önemli 3 saniye önce açmasımı
buyrun karşılaştırma
bağlantı aynı
boyut ağırlık wave daha iyi
kamera n8 daha iyi
çözünürlük wave daha iyi
ekran wave daha iyi
performans işletim sistemi bada daha iyi (stabil)genel olarak tarayıcı ve uı özellikleri
depolama n8 daha iyi
şarj ömrü wave daha iyi
grafik kartı n8 daha iyi
işlemci wave daha iyi
video çekimi wave daha iyi
fotoğraf çeklimi n8 daha iyi
kalite aynı (malzeme) kimi kaynakta wave alimimyum üzerine çelik kaplama alaşımla beraber satılır yazıyor ama ben bilgiyi doğruluyamadım
ses kayıt n8 daha iyi(şüpheliyim)
market n8 daha iyi
flaş fotoğrafta n8 daha iyi videoda wave daha iyi
hdmi n8 daha iyi
dolby srs n8 daha iyi
ram wave daha iyi
multimedia özellikleri hangisi daha iyi siz karar verin n8 de ki multimedia öz (FM Transmitter , Flash Lite , Video Ringtones) wavede multimedia öz (DNSe , Flash Lite , Music Recognition , Bass Boost)
bağlantı özeliikleri siz karar verin n8 de hdmi usb otg ,upnp var wavede wifi router,dlna,hdmi 1.2 arayüsü (tv out)
gps hakkında birşey yazmıcam benim route66 var 4 aydır bedava kullanıyorum ve wave gps i 10 sn de buluyo hatta bazen ilk açışta 2 sn de buluyor pozisyon önemlidir alete suç atmayın
biraz daha ayrıntıya girersek
mesaj teknolojisinde n8 daha iyi çünkü n8 de IMAP , Instant messaging , Lotus Domino , Microsoft Exchange , POP3 , SMTP , Threaded SMS , RSS Feeds , MMS var wavede IMAP , Instant messaging , Microsoft Exchange , POP3 , SMTP , Threaded SMS , RSS Feeds , MMS var
bluetooth teknolojisinde wave daha iyi wave A2DP , AVRCP , BPP , AVDTP , DUN , FTP , GAVDP , GAP , AVCTP , HFP , HSP , OPP , PBAP , SPP , SAP , SDP özellikleri var n8 de A2DP , AVRCP , BIP , DUN , FTP , GAVDP , GAP , GOEP , HFP , HSP , OPP özellikelri var
son olarakta fiyat olarak wave daha ucuz
karar sizin
daha iyi dediklerim testlerle kanıtlanmıştır
ben wave den hızlı dedimmi akıl var mantık var biri cortex diğeri arm11 hadi bunu
anladık
3 saniye diyelim daha hızlı açıyor eeee ?? donanım ne diyor n8 den iyimi ? sence donanımmı önemli 3 saniye önce açmasımı
buyrun karşılaştırma
bağlantı aynı
boyut ağırlık wave daha iyi
kamera n8 daha iyi
çözünürlük wave daha iyi
ekran wave daha iyi
performans işletim sistemi bada daha iyi (stabil)genel olarak tarayıcı ve uı özellikleri
depolama n8 daha iyi
şarj ömrü wave daha iyi
grafik kartı n8 daha iyi
işlemci wave daha iyi
video çekimi wave daha iyi
fotoğraf çeklimi n8 daha iyi
kalite aynı (malzeme) kimi kaynakta wave alimimyum üzerine çelik kaplama alaşımla beraber satılır yazıyor ama ben bilgiyi doğruluyamadım
ses kayıt n8 daha iyi(şüpheliyim)
market n8 daha iyi
flaş fotoğrafta n8 daha iyi videoda wave daha iyi
hdmi n8 daha iyi
dolby srs n8 daha iyi
ram wave daha iyi
multimedia özellikleri hangisi daha iyi siz karar verin n8 de ki multimedia öz (FM Transmitter , Flash Lite , Video Ringtones) wavede multimedia öz (DNSe , Flash Lite , Music Recognition , Bass Boost)
bağlantı özeliikleri siz karar verin n8 de hdmi usb otg ,upnp var wavede wifi router,dlna,hdmi 1.2 arayüsü (tv out)
gps hakkında birşey yazmıcam benim route66 var 4 aydır bedava kullanıyorum ve wave gps i 10 sn de buluyo hatta bazen ilk açışta 2 sn de buluyor pozisyon önemlidir alete suç atmayın
biraz daha ayrıntıya girersek
mesaj teknolojisinde n8 daha iyi çünkü n8 de IMAP , Instant messaging , Lotus Domino , Microsoft Exchange , POP3 , SMTP , Threaded SMS , RSS Feeds , MMS var wavede IMAP , Instant messaging , Microsoft Exchange , POP3 , SMTP , Threaded SMS , RSS Feeds , MMS var
bluetooth teknolojisinde wave daha iyi wave A2DP , AVRCP , BPP , AVDTP , DUN , FTP , GAVDP , GAP , AVCTP , HFP , HSP , OPP , PBAP , SPP , SAP , SDP özellikleri var n8 de A2DP , AVRCP , BIP , DUN , FTP , GAVDP , GAP , GOEP , HFP , HSP , OPP özellikelri var
son olarakta fiyat olarak wave daha ucuz
karar sizin
daha iyi dediklerim testlerle kanıtlanmıştır
valla iyi karşılaştırma ama sadece kağıt üzerindeki özelilkerin karşılaştırması birde video da wave daah iyi derken 30 fps den kaynaklanıyorsa program var mod var hallederiz yani
arkdaşım konunn başından beri savunduğum şey bu ya ohh be ohh sonunda banane donanımdan bilmem neden ya isterse 21 megpixel olsun isterse 10 müzği aynı anda çalsın benim telefonda aradığım şey oyun çalıştırsın adam gibi ,işlemcisi yüksek rami yüksek olsun hızdan feragat etmesin yoksa ben müziğimi böylede dinlerim 5 mpyle fotoda çekerm 30 fps hd videomda var zaten ooh benim aradığım özellkler bahsettiklerimben wave den hızlı dedimmi akıl var mantık var biri cortex diğeri arm11 hadi bunu
anladık
3 saniye diyelim daha hızlı açıyor eeee ?? donanım ne diyor n8 den iyimi ? sence donanımmı önemli 3 saniye önce açmasımı
--------------- Ekleme ---------------
yo arkadaşı gayet iyi anlıyorumda sen ne yapıyorsun anlayan varsa bana anlatsın
--------------- Ekleme ---------------
niye bakalımki ? hiç bir işletim sistemi yüklenmiyor ben istesem android market yanında ovi market artı linux depolarından takılıyorum neyine bakim plastik cihazın? çift çekirdek koymuşlar daha android çift işlemci yöneticisi yokki gir araştır ? tek işlemciye yükleniyor yine çok zorlanırsa ikinci devrede oluyor windowsdan alıştığımız gibi ikisine eşit dağıtmıyor performans gerekenin altı olyor güzel göz boyuyorlar tebrik etmek lazım nvidia gerçekten iyi tercih.
) bu arada böyle konuş böyle yorum yaz canımı ye neydi öle o yorumlar bozuldunmu ezildinmi fln ya 
ben wave den hızlı dedimmi akıl var mantık var biri cortex diğeri arm11 hadi bunu
anladık
3 saniye diyelim daha hızlı açıyor eeee ?? donanım ne diyor n8 den iyimi ? sence donanımmı önemli 3 saniye önce açmasımı
buyrun karşılaştırma
bağlantı aynı
boyut ağırlık wave daha iyi
kamera n8 daha iyi
çözünürlük wave daha iyi
ekran wave daha iyi
performans işletim sistemi bada daha iyi (stabil)genel olarak tarayıcı ve uı özellikleri
depolama n8 daha iyi
şarj ömrü wave daha iyi
grafik kartı n8 daha iyi
işlemci wave daha iyi
video çekimi wave daha iyi
fotoğraf çeklimi n8 daha iyi
kalite aynı (malzeme) kimi kaynakta wave alimimyum üzerine çelik kaplama alaşımla beraber satılır yazıyor ama ben bilgiyi doğruluyamadım
ses kayıt n8 daha iyi(şüpheliyim)
market n8 daha iyi
flaş fotoğrafta n8 daha iyi videoda wave daha iyi
hdmi n8 daha iyi
dolby srs n8 daha iyi
ram wave daha iyi
multimedia özellikleri hangisi daha iyi siz karar verin n8 de ki multimedia öz (FM Transmitter , Flash Lite , Video Ringtones) wavede multimedia öz (DNSe , Flash Lite , Music Recognition , Bass Boost)
bağlantı özeliikleri siz karar verin n8 de hdmi usb otg ,upnp var wavede wifi router,dlna,hdmi 1.2 arayüsü (tv out)
gps hakkında birşey yazmıcam benim route66 var 4 aydır bedava kullanıyorum ve wave gps i 10 sn de buluyo hatta bazen ilk açışta 2 sn de buluyor pozisyon önemlidir alete suç atmayın
biraz daha ayrıntıya girersek
mesaj teknolojisinde n8 daha iyi çünkü n8 de IMAP , Instant messaging , Lotus Domino , Microsoft Exchange , POP3 , SMTP , Threaded SMS , RSS Feeds , MMS var wavede IMAP , Instant messaging , Microsoft Exchange , POP3 , SMTP , Threaded SMS , RSS Feeds , MMS var
bluetooth teknolojisinde wave daha iyi wave A2DP , AVRCP , BPP , AVDTP , DUN , FTP , GAVDP , GAP , AVCTP , HFP , HSP , OPP , PBAP , SPP , SAP , SDP özellikleri var n8 de A2DP , AVRCP , BIP , DUN , FTP , GAVDP , GAP , GOEP , HFP , HSP , OPP özellikelri var
son olarakta fiyat olarak wave daha ucuz
karar sizin
daha iyi dediklerim testlerle kanıtlanmıştır
fena değil
Ahmet bunuu beyendiN8'in Symbian olması başlı başına bir sorun.Bunun yanısıra aynı anda çok sayıda uygulamayı çalıştırdığınızda zaman zaman takılmalar yaşayabiliyorsunuz. Arka kapak sadece vidalar söküldüğünde açılabildiği için pili söküp takmak gibi bir işlem de yapamıyorsunuz. Telefon donduğu anda açma/kapama tuşu da çalışmadığı için beklemekten başka yapacak bir şeyiniz kalmıyor. Ovi Store’un rakiplerine göre daha az seçenek sunması ayrı bir eksi. 680 MHz hızında ARM 11 işlemcisinin kullanılıyor olması 1000tllik bir telefon için büyük bir eksi.Özellikle de rakipleri 1Ghzde iken..

N8'in Symbian olması başlı başına bir sorun.Bunun yanısıra aynı anda çok sayıda uygulamayı çalıştırdığınızda zaman zaman takılmalar yaşayabiliyorsunuz. Arka kapak sadece vidalar söküldüğünde açılabildiği için pili söküp takmak gibi bir işlem de yapamıyorsunuz. Telefon donduğu anda açma/kapama tuşu da çalışmadığı için beklemekten başka yapacak bir şeyiniz kalmıyor. Ovi Store’un rakiplerine göre daha az seçenek sunması ayrı bir eksi. 680 MHz hızında ARM 11 işlemcisinin kullanılıyor olması 1000tllik bir telefon için büyük bir eksi.Özellikle de rakipleri 1Ghzde iken..
valla iyi karşılaştırma ama sadece kağıt üzerindeki özelilkerin karşılaştırması birde video da wave daah iyi derken 30 fps den kaynaklanıyorsa program var mod var hallederiz yani
sagolasın ben fabrika çıkışlı karşılaştırdım, ayrıca o program modunu herkes bilmez genelleme yapmak lazım demi![]()
kardeşim tamamda gpu da kurtarmıo ite ben birebir kendi gözümle test ettm 1 ghz humminbird a8 cortex ve poverVr sgx540 + 512 ramden bahsediorumatmalayım kapak açılmıyor ama 8 sn kapama tuşuna basınca kapatıyor kendini bu bir 6 ayda sadece 3 kere yaşadım bu olayı ayrıca ekle en iyi mobil gpu var diye okey sadece işlemcide bitmiyor herşey

kardeşim tamamda gpu da kurtarmıo ite ben birebir kendi gözümle test ettm 1 ghz humminbird a8 cortex ve poverVr sgx540 + 512 ramden bahsediorum![]()
