madem okudun dediğin her şeyin cevabı yazıyor naber???

hepsine baktım kardeşim için rahat olsun her türlü donanımsal olarak wave daha iyi hiç savunma ona bak buna bak diye bide kabullenmesni bilceksin!
donanım derken işlemciden bahsettiğimi anlaman gerekirdi ama demekki seviye farkı yorum yapmycmçeksin ozaman bir 12 megapixel hdmi portundanda bağlar gösterirsin hani arkadaşın çok beğenirse sana o an flaş belleğini verir sende o fotoyu bilgisayar olmadan direk usb sine atar verirsin madem çok daha iyi donanımı wave yapar bunları![]()
arkadaş samsung wave kullanmış kaç yıl ordan bilio tabi. için rahat olsun ben inceledm karşılaştırdım arkadaşıma tavsiye bile ettim ama bile bile bazı şeyleri redddetmek yanlış ..valla bu lafları diyen N8 kullanmamış kişiler yakınından dahi geçtiklerini zannetmiyorum sadece videolardanve kulaktan dolma bilgilerle bunları yazıyorlar ve hakan abinin verdiği cevap çok açık demek siz bunlar galaxy s wave htc desire hd gibi cihazlarda yapabiliyorsunuz helal olsun size ne diyelim

donanım derken işlemciden bahsettiğimi anlaman gerekirdi ama demekki seviye farkı yorum yapmycmBu arada 1080i video çekimi destekleyen ama henüz ( HENÜZ ) kullanmayan bi makine var elimde 720 p yide 30 fps çekio fotoğrafsa fotoğraf kameraysa kamera sen onu översin ben bunu
Ek:
arkadaş samsung wave kullanmış kaç yıl ordan bilio tabi. için rahat olsun ben inceledm karşılaştırdım arkadaşıma tavsiye bile ettim ama bile bile bazı şeyleri redddetmek yanlış ..![]()
. senin seviyen cortex a8 in 1080p oynattığını ve işlediğini söylemenle zaten bittiki bende maemo orgun bir üyesi olarak cortex a-8 in 1080p oynatamadığını adım gibi biliyorum nedenmi ? birincisi 1080p yi işlemen için çift çekirdekli bir işlemci gerekmektedir örneğin cortex a9-a15 , dolmaca bilgilere kanmayın . kaldıki n900 cüler maemo için 1080p yi kodladılar ama oynatamıyor cortex a-8 VE MAEMO SİSTEMİ BADAYA NİSPETEN ÇOK HIZLI BİR SİSTEM VE TAM AÇIK KODLU O CİHAZ OYNATAMIYORSA WAVE UNUTSUN BUNU .bence sen hiçbişeyn testini yapma bilioruz donanım demenin sadece işlemci olmadığını ama işlemciden bahsediyorum kaç yorumdur anlarsın die düşünmüştüm ama ne yazikki...arkadaşım sen bir seviye tespiti yapma bence . donanım sadece işlemciden ibaret değildir madem çok biliyorsun; n8 broadcom grafik işlemcisinin wave e nispeten fazla poligon çizdiğini ve daha yüksek değerlerde foto ve video kaydettiğinide biliyorsundur sadece grafik çip 32 milyon poligon oynatırken power sgx in oranlarına bakda gör bulamazsan gösterim sana, ayrıca n8 de 720 p yi 30 fps çekiyor hackmodda ama isteyen bu özelliği kazandırıyor küçük bir yama program ile ve ÇİFT MİKROFON ARTI WAVEDEN BÜYÜK LENS , TESSAR GÖLGELEYİCİ İLE , kaldıki n8 raw çekiyor koçum 15 mb lık fotolar çekiyor. senin seviyen cortex a8 in 1080p oynattığını ve işlediğini söylemenle zaten bittiki bende maemo orgun bir üyesi olarak cortex a-8 in 1080p oynatamadığını adım gibi biliyorum nedenmi ? birincisi 1080p yi işlemen için çift çekirdekli bir işlemci gerekmektedir örneğin cortex a9-a15 , dolmaca bilgilere kanmayın . kaldıki n900 cüler maemo için 1080p yi kodladılar ama oynatamıyor cortex a-8 VE MAEMO SİSTEMİ BADAYA NİSPETEN ÇOK HIZLI BİR SİSTEM VE TAM AÇIK KODLU O CİHAZ OYNATAMIYORSA WAVE UNUTSUN BUNU .
bence sen hiçbişeyn testini yapma bilioruz donanım demenin sadece işlemci olmadığını ama işlemciden bahsediyorum kaç yorumdur anlarsın die düşünmüştüm ama ne yazikki...
Oyunlarda sadece grafik işlemcisi kullanılmaz arkadaşım sen gpunu cpunu birleştir yinede hummingbird a8 cortex 1GHZ (1GHZ!!!) + power sgx540 hertürlü üstündür buyrunuz kanıt n8iniz kasa kasa bi hal oldu oyunu :
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
ayrıca wave asphalt 5 i oyuna başlarken 9 saniye daha erken açmakta oyunu bizzat yanyana test ettim buda varan 2
badayı kullandınmıda maemo daha hzılı diosun ???
kameranı övme kamerana lafımız yok ama 1080 p oynattı demenle bitti demişsin buda kapak olsun sana bilmiosun bari beni yermeye çalışma
gördüğün gibi herşeyi kanıtlı ve yerli yerine oturdu haala susmayıp konuşacaksan sana iki çift lafım
var :
ağzın doluyken konuşma![]()
ORADA ADAMLAR ANDROİD YÜKLEMİŞ ÜSTÜNE ASPHAULT YÜKLEMİŞ TESTE SOKMUŞLAR KİM KAZANMIŞ KENDİN BAK DİKKATLİCE.
hadi geçmiş olsun badayla mutluluklar şimdi istediğini yaz bakalım; daha gps adam gibi bulamıyor ben ücretsiz gps takılıyorum ben ubuntu bile yüklüyorum sen ağzı açık bakıyorsun daha kiese bağlanamıyorsun ben ps3 e bağlanıp ps3 ü kırıyorum xterminalle
hadi bas git adamı güldürme. 1gh yazıpta durma benim n900 1150 mhz OK ÖYLE CORTEXİN YAPABİLDİĞİ KAĞIT DÖKÜMÜYLE KENDİNİ KANDIRMA O ANCAK NVİSİA GİBİ GÜÇLÜ GPULARLA BAŞARABİLİYOR SENİN CİHAZDA NE VAR POWER SGX 
HADİ ÇOK ZORLAMİM SENİ ÇOK OLAY VAR BENDEDE UZAMASIN REZİL ETMİM AĞZINIDA BOZMA AĞZIMIDA BOZDURMA ADAM GİBİ ADAM OL SAKİN YAZ BANA İNSAN GİBİ YAZALIM DİYORUZ BAŞKA NOKTAYA ÇEKME İŞİ GURURUNA DOKUNUYORSA SÖYLE HİÇ YAZMİM.vayy be yazdığım baya koymuş bu kadar uğraşmıssınsana birşeyler paylaşacaktım ama bu kadar terbiyesiz bir insana ancak başka birşey yakışır
sen bana birtane 1080p oynatan wave göster eğer gösteremezsen seninle dalga geçicem ok?
bak sana bir senede müddet eğer bulamazsan seninle çok fena dalga geçicem
ayriyetten bunu al evine poster yap iyice oku ;
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
burada gpu testleri mevcut umarım senin her türlü tatmin edEcektir.
gir youtube a yaz n900 vs galaxys görORADA ADAMLAR ANDROİD YÜKLEMİŞ ÜSTÜNE ASPHAULT YÜKLEMİŞ TESTE SOKMUŞLAR KİM KAZANMIŞ KENDİN BAK DİKKATLİCE.
sen 1gh deyken biz1150mhz deyiz dandik wavele gelip hava yapma
sen wavede bada kullanırken biz n900 de android 2.1----2.2-----2.3 sürümlerini yükleyip üstüne birde android marketten programları oyunları ücretsiz kurup çift işletim sistemi çalıştırıyoruz
sen waveinle gelip bize hava yapma koçum çünkü ben wave kullandım hocamda var aldım hatta karşılaştırdık. sana bada ve maemo farkını söylemim dahada üzülme çünkü bu kadar iğrenç bir tarayıcı kullanıyorsun artı havamı yapıyorsun? sen badanın standart tarayıcısına kalmışken biz googlechroom,firefox,mozilla,opera orjinal sürümlerinden takılıyoruz hemde tüm flaş videoları açıyorhadi geçmiş olsun badayla mutluluklar şimdi istediğini yaz bakalım; daha gps adam gibi bulamıyor ben ücretsiz gps takılıyorum ben ubuntu bile yüklüyorum sen ağzı açık bakıyorsun daha kiese bağlanamıyorsun ben ps3 e bağlanıp ps3 ü kırıyorum xterminalle
daha açık kod kaynaklı bile olmayan bırak orjinal linuxu ancak alt yapısını kullanabilen bir sistemle havamı yapmaya çalışıyorsun maemo açık kod kaynaklı artı hızını çok görmek istiyorsun youtube da binlerce video var sen mkv zor açarken ben N900 DE MPEG2 AÇIYORUM sen 448kbpslik sesleri mp 3 320 formatına dönüştürürken(DÖNÜŞTÜRMEK ZORUNDASIN SES GELMEZ) izlemek için ben direk atıp izliyorum, N900 TÜM VİDEO+SES CODECLERİNE SAHİP(FLACDAN TUT-MPEG2-DAT-VS)WAVE ANCA RÜYASINDA GÖRÜR , ben N900 de orjinal skype dan öndeki1.3 megapixel kamera ile kaymak gibi akıcı görüntüyle konuşurken sen ancak evde bilgisayarından böyle konuşursun çok istersen skypeda veririm bakarsın hemde ben sokakta gezerkenhadi bas git adamı güldürme. 1gh yazıpta durma benim n900 1150 mhz OK ÖYLE CORTEXİN YAPABİLDİĞİ KAĞIT DÖKÜMÜYLE KENDİNİ KANDIRMA O ANCAK NVİSİA GİBİ GÜÇLÜ GPULARLA BAŞARABİLİYOR SENİN CİHAZDA NE VAR POWER SGX
HADİ ÇOK ZORLAMİM SENİ ÇOK OLAY VAR BENDEDE UZAMASIN REZİL ETMİM AĞZINIDA BOZMA AĞZIMIDA BOZDURMA ADAM GİBİ ADAM OL SAKİN YAZ BANA İNSAN GİBİ YAZALIM DİYORUZ BAŞKA NOKTAYA ÇEKME İŞİ GURURUNA DOKUNUYORSA SÖYLE HİÇ YAZMİM.
adam gibi konuşmayı senden mi öğrencem anubisin n8 1080p video konusunda adamn altndan girip üstünden çktnz sen adam olda bi önce. ayrıca o linki o konudada verdn bende cevabı yapştrdm. bana n900ü nie övüon sen almıomu kafan n8den bahsedioruz bz . Henüz wavede 1080 p özellği kullanılablr değil ama desteği var kafan almıo tabi bunu bildğin halde bana video koy diosun . Bz burda işlmciden ve hzdan bahsedioruz sen bana gidp n900ün tarayıcısndan yok bilmemnesnden bahsediosun hem banane galaxy s den ben waveden bahsediorum bada ile android çok farklı sistemler tamamen konu dışına çıkmış saçmalamışsın sen kanıt gösteriorum adamın zoruna gidio saçmalıo aha ortada videoda wave şakr şakr oynatıo acer en başta kasıo sonra açılıo n8 hiç açılmıo kasa kasa devam edio kanttamı yetmio ne verym başka ne istion ? samsungun resmi sitesnde yazıo işte a8 cortez 1ghz 1080p video destek yazıo nvidiadan falanda bahsetmio acaip sallıon ha yazıo orda körmüsün arkadaşım ? iyi değilsn sen bi doktora görün ...vayy be yazdığım baya koymuş bu kadar uğraşmıssınadam gibi konuşmayı senden mi öğrencem anubisin n8 1080p video konusunda adamn altndan girip üstünden çktnz sen adam olda bi önce. ayrıca o linki o konudada verdn bende cevabı yapştrdm. bana n900ü nie övüon sen almıomu kafan n8den bahsedioruz bz . Henüz wavede 1080 p özellği kullanılablr değil ama desteği var kafan almıo tabi bunu bildğin halde bana video koy diosun . Bz burda işlmciden ve hzdan bahsedioruz sen bana gidp n900ün tarayıcısndan yok bilmemnesnden bahsediosun hem banane galaxy s den ben waveden bahsediorum bada ile android çok farklı sistemler tamamen konu dışına çıkmış saçmalamışsın sen kanıt gösteriorum adamın zoruna gidio saçmalıo aha ortada videoda wave şakr şakr oynatıo acer en başta kasıo sonra açılıo n8 hiç açılmıo kasa kasa devam edio kanttamı yetmio ne verym başka ne istion ? samsungun resmi sitesnde yazıo işte a8 cortez 1ghz 1080p video destek yazıo nvidiadan falanda bahsetmio acaip sallıon ha yazıo orda körmüsün arkadaşım ? iyi değilsn sen bi doktora görün ...


bu akşam rüyaya yat allahım 1080 p yi lütfen oynatsın diye dua et belki olur. samsungun sitesinde çamaşır makinelerin tüm hepsinede elmas kazan teknolojisi yazmışlar halbuki hatalı hepsinde yok tamamen sallama yazıyorlar gir amerika sitesine almanya sitesine bak 
senin okuma yazmanda yok arkadaş o verdiğim linkte aşşağıdaki yazıları okuyacaksın hani çok iyi ingilizce biliyorum dedinya bence okuma yazmada bilmiyorsun 
orada nvidia patenti gerekli yazıyor ok 

şimdi koş yardım çağır beni bir herif fena zorluyor diye yardıma gelsinler hani siz yapıyorsunuzya özel mesajdan abi franzliszt beni dumur ediyor yetişin diye.
, n8 zeiss tessar wave neüdü belirsiz, n8 de obtüratör var wave de onu bırak gölgeliyici bile yok kamerada , n8 de xenon var wave de led, n8 de fm transmitter var wave de trışka ,n8 dolby digital plus ses(448kbps 6000kpbs) oynatıyor yüksek kbps leri wave anca 320 aac,mp3 vs ,n8 de hdmi var wave de hayali,n8 i 5.1 ebağlarsın wave i anca kulaklığa bağlarsın , n8 de ücretsiz a gps var wavede eziyet, n8 aliminyum çizilmez gövde, wave ısına ısına üstüne yumurta kır pişir,n8 de usb cihazları tak çalıştır veri alışverişi yap wave baksın , n8 bencmark testlerinde galaxys e öyle bir koymuşki wave i işin içine sokmadık bile tek geçen rakibi iphone4 (testin çıkan sonuçları daha n8 in testi bitmedi bencmarkdan görürsünüz bitince onuda paylaşıcaz)n8 den dab radyo yayınları alabilirsin wave de fm radyo kaydedersin .sen 5 e alırsın 1e satarsın ben nokiayıyı 5 e alır 4 e satarım ,ben nokia club desteğine sahibim sen anca çamaşır bulaşık makinesi satan samsung yerlere gidip destek istersin cihazından, ben 1.5 terabaytlık disk bile bağlarım sen anca 16gb 
,benim cihazda çift şarj noktası var seninkinde tek,bendeki tüm ofis programları ücretsiz sen böyle program bulursan anca yüklersin benim cihaz 10mb üstü raw çeker seninki 1mb jpeg .ben hdmidan bağlar 60-200 hertz görüntü kalitesi alırım sen anca bakarsın okk oldumu rahatladınmı . wave de wave diye tutturma aldın ağzının payını yallah .
